חדשות בארץ

פצעו שני לוחמי מג"ב ותכננו לבצע פיגוע בירושלים

שני המחבלים, תושבי אבו דיס, ביצעו פיגוע נגד לוחמי מג"ב בחודש יולי בקבר רחל. תכננו להוציא אל הפועל פיגוע משולב בירושלים. הוארך מעצר המחבלת שניסתה לדקור שוטר בעיר העתיקה

מעצר אחד המחבלים (צילום: Nati Shohat/Flash90)מעצר אחד המחבלים (צילום: Nati Shohat/Flash90)
אא

שני תושבי אבו דיס הם שביצעו את פיגוע המטען שפצע בחודש יולי, באורח קל, שני לוחמי מג"ב בקבר רחל. היום (שלישי) הותר לפרסום שלפני כחודש אותרו המחבלים בבתים באבו דיס ונעצרו על ידי מסתערבי מג"ב ירושלים ולוחמי ימ"מ.

בחקירתם בשב"כ התברר כי השניים תכננו לבצע פיגוע משולב, מטען חבלה וירי, בירושלים. בחיפוש שביצעו הכוחות בביתם של החשודים נתפסו רעלות, גז פלפל, מטען חבלה וציוד נוסף להכנת מטעני חבלה. המטענים פוצצו בשטח על ידי יחידת יהלום.

הוארך מעצרה של המחבלת שביצעה אמש פיגוע דקירה בעיר העתיקה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום בשישה ימים את מעצרה של תושבת ג'נין, בת כ-40, שניסתה אמש לדקור ולרצוח שוטר מג"ב בעיר העתיקה בירושלים.

המחבלת, שוהה בלתי חוקית בישראל, התקרבה לשוטר כשעמד ליד שער חוטה והחלה לדקור אותו בסכין. למזלו של השוטר אפוד המיגון שעטה לגופו ספג את הדקירה. השוטר התעשת במהירות ונטרל את המחבלת.

בחקירתה במשטרה קשרה עצמה לניסיון הפיגוע וטענה כי הגיעה לישראל במטרה להיות "שאהידית". בסיום החקירה יוגש נגדה כתב אישום בגין עבירה של ניסיון לרצח ממניע טרור.

תגיות:צה"למעצר מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה