חדשות בארץ

תומכי המחאה התפרצו לכנס הליכוד, השרה דיסטל חולצה תחת אבטחה

אירוע לא נעים ברעננה: מאות פעילי מחאה התפרצו לאולם במלון פרימה, שם שהו שרים וחברי כנסת מהליכוד. השרה הגיבה: "תראו מה שמונה חודשים של סחר בשנאה ותבהלה עשו"

  • י"ט אלול התשפ"ג
(צילום ארכיון: גילי יערי / פלאש 90)(צילום ארכיון: גילי יערי / פלאש 90)
אא

מאות פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית התפרצו אמש (שני) לאולם במלון פרימה ברעננה, שם נערך כנס בחירות של הליכוד. האירוע גלש מהר מאוד לפסים אלימים בין הנוכחים בכנס לפעילי מחאה וקטטה התפתחה במקום.

לפי סרטונים שהופצו ניתן לראות כי הנוכחים דוחפים אחד את השני, משפריצים מים ואחד המוחים נראה מוטל על הריצפה. המשטרה פיזרה את ההפגנה מאוחר יותר, אך מדובר באירוע חמור.

הכנס של הליכוד נערך בשל פתיחת קמפיין הבחירות למועצת העיר וכן כהרמת כוסית לקראת ראש השנה, אלא שנכחו בו גם השרים ישראל כץ, יואב קיש, יואב גלנט, מיקי זוהר, גלית דיסטל והח"כים דוד ביטן, טלי גוטליב, דני דנון וניסים ואטורי. שרת ההסברה דיסטל עמדה מול המוחים וסימנה להם "לב".

מאוחר יותר, דיסטל פרסמה סרטון בחשבון הטוויטר שלה, ובו תיעוד של שוטרים שמילטו אותה מהמפגינים. דיסטל כתבה: "תראו מה שמונה חודשים של סחר בשנאה ותבהלה עשו. צפו בסרטון ותגידו לי אתם אם זה נראה לכם שפוי". בארגון המחאה "הדגלים השחורים" הגיבו ואמרו: "מספר חברי כנסת ושרים מהליכוד הגיעו לכנס בחירות ברעננה וזכו לקבלת פנים כנהוג במחאתנו הדמוקרטית".

תגיות:גלית דיסטלהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה