חם ברשת

מצאו עם מי להסתבך: אדווה דדון לכדה את הפורצים לרכבה

העיתונאית סיפרה כי הצליחה לתפוס את השניים בזכות דף חיובי האשראי שלה וסיכמה: "אחד מהם הספיק לאכול רק חצי מהגלידה שקנה באשראי שלי"

  • י"ט אלול התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל, פלאש 9 / shutterstock)(צילומים: יונתן סינדל, פלאש 9 / shutterstock)
אא

העיתונאית אדוה דדון כיכבה לא מעט סביב חשיפות שגילתה אודות שחיתויות והונאות. הוא ידועה בכך שהיא אינה מוותרת וחותרת לחקר האמת עבור הקורבנות. אלא שהפעם - היא הייתה הקורבן. בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה דדון כי הרכב שלה נפרץ וסיפרה כי הוגשה תלונה במשטרה. מאוחר יותר, היא דיווחה כי הצליחה, בסיוע שוטרים כמובן, ללכוד אותם.

"עכשיו בתחנת המשטרה אחרי שפרצו לי לרכב וגנבו את כל מה שהיה בו", כתבה דדון. מאוחר יותר הוסיפה: "עדכון: הגנבים לא היו מתוחכמים במיוחד והתחקתי אחרי החיובים באשראי". היא הוסיפה סרטון של עצמה ואמרה: "זה תיעוד של המרדף שמישהו צילם מלמעלה ושלח לי".

אחרי כמה דקות, התברר כי דדון הצליחה להתגבר על המכשול הקטן. "נתפס!", הצהירה, "אמנם מה שנלקח אבוד, אבל לפחות הוא עצור עכשיו בתחנת המשטרה, ותודה לשוטרים שתיפקדו במהירות". דדון צירפה את התמונות של שני החשודים וכתבה: "וזה השותף שלו, שתפסנו עם ציוד פריצה בתיק והספיק לאכול רק חצי מהגלידה שקנה באשראי שלי. שיהיה לו לבריאות".

תגיות:אדווה דדוןפורציםחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה