חדשות בארץ

הונאת תיירים: 200 יורו עבור נסיעה וקבלה על תיקון מכונת כביסה

נהג הסעות חשוד כי גבה מחיר מופרז מזוג תיירים שביקשו ממנו להסיעם לתל אביב. הקבלה עוררה את חשדו של הפקיד במלון, שעירב את רשות שדות התעופה

נתב"ג (צילום: Avi Dishi/Flash90)נתב"ג (צילום: Avi Dishi/Flash90)
אא

שוטרי משטרת מרחב נתב"ג ואנשי רשות שדות התעופה עכבו לחקירה בשבועות האחרונים, במסגרת האכיפה המשולבת והיזומה של מחוז מרכז -  "סדר ברציף",  מספר נהגי הסעות בחשד לעבירות שידול ועושק קשישים ותיירים בטרמינל. כך התירה המשטרה היום (שני) לפרסום. המדובר בחשד לגביית תשלום מופרז עבור שרותי הסעה, באופן הפוגע בנוסעים.

החקירה הסמויה נפתחה בעקבות תלונה שהגיעה לרשות שדות התעופה מפקיד קבלה במלון בתל אביב. המדווח סיפר כי נמצא אצלו במלון זוג תיירים, שזה עתה נחת בארץ. התיירים סיפרו לו ששילמו 200 יורו עבור נסיעה מנתב"ג למלון. הם הראו לפקיד את הקבלה שקיבלו מהנהג עבור הנסיעה, ומאחר והם לא יודעים לקרוא עברית ביקשו ממנו לתרגם את הרשום. פקיד הקבלה נדהם לגלות שמדובר בקבלה עבור תשלום על תיקון מכונת כביסה.

במקרה אחר, ביקש זוג קשישים מנהג הסעות להסיע אותם מהשדה למרכז הארץ. הנהג "טרטר" את הזוג בקומות בתוך הטרמינל, בטענת שווא שיש לעבור דרך אותם מקומות עד למציאת הרכב, וגבה מהם כ-1400 שקלים, רק על ההליכה בתוך השדה. הקשישים פנו למאבטחים בשדה וסיפרו להם על המקרה. שוטרים שהגיעו למקום איתרו את החשוד ועצרו אותו. כספם של בני הזוג הושב להם.

על פי המשטרה החשודים המעורבים במעשי ההונאה עוכבו לחקירה. בתום החקירה יועברו כלל הממצאים לקידום הליך התביעה. פרטיהם הועברו גם למשרד התחבורה.

תגיות:משטרהנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה