סלבס בהתחזקות

מירן בוזגלו מצטרפת לשיעורי תורה ומעבירה מסר לבעלה: "בית זה ברכה"

אושיית הרשת לקחה על עצמה שיעור, אחת לשבוע, והסבירה לבעלה בסרטון מיוחד: "כשיש אמון בין בני זוג אז יהיה לך ב' - ברכה, אבל מה קורה שעושים ג'?". ואיך הגיב בעלה?

  • י"ח אלול התשפ"ג
מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)
אא

אושיית הרשת מירן בוזגלו פרסמה ביום שישי סרטון, בו שיתפה כי היא הצטרפה לשיעורי תורה. בסרטון היא שלחה מסר חשוב לעוקבים שלה וגם לבעלה, הכדורגלן מאור בוזגלו.

"יום חמישי – תובנה מהשיעור של אתמול", הכריזה וסיםרה שלקחה על עצמה שיעור קבוע, אחת לשבוע בימי רביעי. בוזגלו פנתה לבעלה שישב לצדה ואמרה: "טוב, אז תקשיב לתובנה: בן אדם רוצה ברכה והצלחה בזוגיות בעסק בהכל, נכון? אם הוא יעשה את אלף, בית, גימל, דלת, תהיה לו ברכה".

"אתה יודע מה זה האות אלף?", שאלה את מאור וענתה: "אלף זו אמונה. יחסי אמון. אמון ונאמנות זה אלף בית ביחסים בין כל בני אדם. כשיש אמון בין בני זוג ובין שותפים אז יהיה לו את בית – מה זה בית? זו ברכה! אבל אם הוא יעשה גימל - גזל או גניבת דעת (להטעות ולשקר) לשותף או לבן הזוג שלו, הוא יקבל את דלת. מה זה דלת? דלות!".

בוזגלו הסתכל אשתו ושאל: "דלות?". "כן", היא השיבה מיד, "מה אתה אומר על זה?". בוזגלו הבעל השיב: "שאיבדתי אותך באלף". הסרטון זכה לתגובות רבות ובעקבותיו, בוזגלו נשאלה על עוד תובנות מהשיעור.

"בגלל הביקוש, קחו עוד משהו יפה וחשוב", המשיכה. "כשאדם משיב טובה תחת רעה, לא תמוש טובה מביתו. אם אתה תתעלה על עצמך ותגיב על עלבון/ביזיון/פגיעה באיפוק ואפילו בלהחזיר טובה מביתך, בבית שלך יהיו שמחות, בשורות טובות, שפע וברכה. כי עבדת על המידות וזה הכי קשה, אבל הכי חשוב, 'וכל המעביר על מידותיו מעבירים לו על כל פשעיו'. אם עשו לך רע/ פגעו בך – זה ניסיון! שלחו לך את זה משמיים, וזו מתנה! במיוחד עכשיו, בחודש אלול".

תגיות:מירן בוזגלושיעורי תורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה