חם ברשת

"סיפור של תשובה": שי גולדן חזר עם מסר מאיסלנד

משפחת גולדן המתינה לשובו של מגיש הטלוויזיה שנסע למדינה הקרה והתנחם במשפט של הבעל שם טוב. זה מה שכתב אחיו ברשתות החברתיות. ומה הקשר לפרשת השבוע?

  • י"ז אלול התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"בפרשת כי תצא אחי יצא מהארץ, ובפרשת כי תבוא - חזר לארץ ישראל. רבי נחמן מברסלב, הנין של הבעל שם טוב, אומר 'בכל פעם שאתה נוסע רחוק וחוזר, אתה מספר בגוף שלך סיפור של תשובה'", כך כתב אחיו של המגיש שי גולדן, רן גולדן, בפוסט שעלה לרשתות בסוף השבוע והפך לויראלי, בעקבות נסיעת אחיו למדינה איסלנד.

"עצם הדרך שאחי עשה היתה סיפור, סיפור בתמונות המדהימות שהוא שלח אלי לוואטסאפ ושיתף אותי בהרפתקאות שהוא עבר בארץ קרה ורחוקה מאד. המרחק הגדול מהארץ, השיבה לארץ המהממת הזאת, איזה סיפור כל זה עשה בגוף שלו? בעולם שלו? אבל אחי עם כל הנסיעה הארוכה שלו לאיסלנד הוא היה בכל רגע בארץ ישראל כפי שרבי נחמן אמר: 'כל מקום שאני הולך, אני הולך לארץ ישראל. ולראיה אחי שלך לי מאיסלנד הקפואה תמונה של תבנית הארץ עשויה קרח קפוא'".

בערב שבת גולדן חזר לארץ, בפרשה הכי מתאימה, פרשת "כי תבוא", בה מופיעות שתי המצוות היחידות "שהיהודי צריך לקיים אותם והם מתקיימות רק בארץ ישראל ולא בשום מדינה אחרת גם אם אתה טס בדקה ה- 90 או בחברת צ'ארטר ללא ארוחה וללא מזוודה נוספת", כותב גולדן ומציין מהן - מצוות הבאת הביכורים ומעשר.

"אז הנה לפנינו שתי מצוות שמתקיימות רק בארץ ישראל, הכרת תודה ושמחה על הטוב שיש לי בארץ ועל החסד האלוקי ונתינה ותרומה לאנשי ההוראה שהתחילו היום בעבודתם הלווים והעניים", הוא מסכם.

תגיות:איסלנדשי גולדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה