חם ברשת

"שוטפים את מוחם של הילדים ברגעים הקשים שלהם"

אחרי הסערה בבית החולים שניידר במסגרתה הרופאים הדביקו סטיקרים נגד הרפורמה המשפטית והסכימו להסירם רק אם יורידו את המזוזות, ברשת לא נותרו חייבים

  • י"ז אלול התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

סערה ‏התרחשה לאחרונה בבית החולים לילדים "שניידר" ובעקבותיה - הרשת לא איחרה להגיב: רופאים הדביקו סטיקרים נגד הרפורמה המשפטית כשחלק מהחולים והעוברים ושבים במחלקות השונות לא אהבו את האקט ואת ההחלטה להכניס את הפוליטיקה לשערי בית החולים.

"ככה לשטוף את מוחם של הילדים, גם אם הם חולים. לדחוף להם למוח מסרים ברגעים הכי קשים שלהם", כתב השחקן והמגיש שי גולדשטיין. "הנהלת בית החולים בחוכמתה דורשת מהם להסיר את הסטיקרים. הרופאים בתגובה, חלקם לפחות, דורשים שאם מורידים את הסטיקרים אז שיורידו גם את המזוזות".

מתברר כי הרופאים, כך לפחות לפי הכתבה באתר ווינט, דורשים להסיר את המזוזות כתנאי להסרת המדבקות. "ככה שילדים והורים דתיים או מסורתיים לא יוכלו לנשק מזוזה ברגעי המצוקה שלהם בבית החולים. ומה הקשר בכלל בין הסטיקרים למזוזות? לאלוהים הפיתרונים", סיכם גולדשטיין.

‏"מה ההשוואה בין סטיקרים של המחאה למזוזות? שיחיו בבתים שלהם בלי מזוזות. זה בית חולים ומזוזה זה חובה. תזדעזעו בשקט", כתב גולש אחר. גולש נוסף הגיב: "מזל שהם לא דרשו שיחזירו להם את הערלה מהברית. הזיה מטורפת".

תגיות:הרפורמה המשפטיתבית החולים שניידר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה