חדשות בארץ

משרד ההגנה של איראן: חוליית אנשי מוסד ניסתה לחבל בתעשיית הטילים

התקשורת האיראנית דיווחה בשם הממשל כי 14 חשודים נעצרו. החשד: תכננו להכניס למדינה חלקים פגומים לשימוש בהרכבת טילים. האיראנים: "פעולה יזומה של ישראל"

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים", המקושרת עם משמרות המהפכה האסלאמית, דיווחה היום (חמישי) כי משרד ההגנה האיראני חשף חוליית אנשי מוסד, שתכננו לפגוע במפעל תעשיית הטילים המתקדמים באיראן. 14 חשודים נעצרו.

על פי הדיווח "חברי הרשת תיכננו להכניס למפעל חלקים פגומים, שנועדו לשימוש בפס הייצור של הרכבת הטילים. כמו כן, בהנחיה ישירה של המוסד, הייתה כוונה להמיר את הטילים שיוצרו למטענים שיפגעו בעובדים ובקווי תעשייה. למרות התוכנית המאוד מסובכת של האויב הציוני, היא הייתה נתונה למעקב כבר מההתחלה ונוטרלה לחלוטין".

משרד ההגנה באיראן כינה את המזימה שנחשפה כ"מזימת החבלה הגדולה ביותר" שתוכננה נגד תעשיית הטילים של ארצו, וישראל היא שעמדה מאחוריה.

בהודעת המשרד נטען כי רשת החבלה הייתה "מקצועית לחלוטין", פעלה לכאורה בהנחייה ישירה של המוסד וניסתה למכור את הרכיבים הפגומים ולהחדירם לתהליך הייצור של הטילים המתקדמים. מטרת המוסד, כך נטען, "הייתה להפוך את הטילים שיוצרו למכשירי נפץ כדי לגרום נזק לפסי ייצור תעשייתיים ולפגוע בעובדים בענף הזה".

האיראנים הוסיפו כי התוכנית הייתה להחדיר את הרכיבים באמצעות "שיתוף פעולה עם גורמים שהסתננו" לתעשיות הביטחוניות של איראן. חברי הקבוצה, שנעצרו על ידי שירות הביטחון האיראני, נאשמים בעבירות ריגול עבור האויב.

תגיות:איראןהמוסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה