חדשות בארץ

בדרך לשביתה: המשא ומתן עם ארגון המורים הופסק

פחות מיממה לפתיחת שנת הלימודים, ולמרות ששר החינוך הציע תוספת של 2,000 שקל למורים, עדיין אין כל הסכמות עם נציגי משרד החינוך והאוצר: "הפערים גדולים". הבוקר תתקיים פגישה "מכרעת", אך נראה כי רן ארז פסימי

  • י"ד אלול התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

פחות מיממה עד פתיחת שנת הלימודים, ואחרי 10 שעות של דיונים, המשא ומתן הופסק הלילה (חמישי), כשארגון המורים ונציגי משרד החינוך והאוצר לא הגיעו לפתרון. יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "ישנם פערים כלכליים גדולים", לפני שהכריז על שביתה.

במהלך השיחות הציע שר החינוך, יואב קיש, מתווה לתוספת של 2,000 שקל בתמורה לתוספת שעות פרונטליות, בהסכם לשש שנים עם מנגנון הצמדה, מה שלא מספיק לארז בשלב זה, שדורש להסיר דרישות הנוגעות לחוזים אישיים. הבוקר תתקיים פגישה מכרעת עם קיש כדי לנסות למצוא פתרון, למרות שצוותי המשא ומתן לא יהיו מעורבים בה.

"אני מכבד את בקשתו של שר החינוך להיפגש בבוקר, אבל אני לא מאמין שיש סיכוי לפתרון", אמר ארז הלילה. "קיש התאמץ והשתדל, אך המפתח בידי האוצר - והוא לא רוצה".

ארז הוסיף: "משרד האוצר מתעקש להפריט את מערכת החינוך ומדבר מגרונם של פורום קהלת. במסגרת זו הם מבקשים להעביר את כל מנהלי בתי הספר והמורים לחוזים אישיים. הם מבקשים לפטר מורים בלי ועדה פריטטית, ואנחנו לא מסכימים לדרישות האלה".

תגיות:שביתהלימודיםבית הספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה