חדשות בארץ

עולים על טיסה לישראל? יכול להיות שיבקשו מכם להישקל

חברת תעופה החליטה להעלות את הנוסעים על משקל כחלק מבדיקה חדשה. זה יקרה החל מסוף החודש הנוכחי. מה התנאים שיאפשרו לנוסעים להתנגד?

  • י"ג אלול התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
אא

חברת התעופה "קוריאן אייר" הודיעה כי מעתה היא תשקול את הנוסעים כחלק ממה שהיא מגדירה כ"בדיקה" חדשה. זה יקרה החל מסוף החודש הנוכחי ועד אמצע ספטמבר. בחברה מציינים כי הבדיקה תואמת את תקנות משרד התחבורה המקומי והיא תתקיים גם בטיסות בינלאומיות, בין היתר לישראל.

החברה תאפשר לנוסעים לא להישקל בתנאי שידרשו זאת מראש. כלומר, יהיה עליהם לפנות בכתב לחברת התעופה ולנמק את הסיבה. גורם בכיר בחברת התעופה אמר: "נוסעי קוריאן אייר יתבקשו לעלות על משקל עם החפצים הנישאים שלהם בכל שער עלייה למטוס. הנתונים ייאספו באופן אנונימי וישמשו למטרות סקר בלבד. הבדיקה חיונית לבטיחות פעולות הטיסה, וקוריאן אייר תעמוד בכל הבטחותיה לציבור הנוסעים ותמיד תישאר מחויבת לבטיחות בראש סדר העדיפויות שלה".

הבדיקה עבור טיסות בינלאומיות, בין היתר לישראל, תתקיים החל מה-8 בספטמבר. הבעיה היא שקוריאן אייר היא ממש לא חברת התעופה היחידה שהודיעה כי תעשה זאת: גם חברת אייר ניו זילנד הודיעה שתשקול את הנוסעים היוצאים. גם חברת הוואיאן איירליינס הצטרפה והודיעה כי תערוך בדיקה דומה בחלק מקווי הטיסות.

תגיות:טיסהמשקל כבדקוריאן אייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה