חדשות בארץ

ברק שיתף סרטון המשווה את נתניהו להיטלר. הליכוד: "איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו לחקירה"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ממובילי המחאה נגד הממשלה והרפורמה המשפטית, שיתף בחשבון הטוויטר שלו, סרטון של יצחק אדיג׳ס, שמשווה בין ראש הממשלה נתניהו לצורר הנאצי. הליכוד דרש לפתוח בחקירה

אהוד ברק (צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90)אהוד ברק (צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90)
אא

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ממובילי המחאה נגד הממשלה והרפורמה המשפטית, שיתף היום (שני), בחשבון הטוויטר שלו, סרטון שמשווה בין ראש הממשלה נתניהו לצורר הנאצי אדולף היטלר.

"צפיית חובה! האם נתניהו בלתי כשיר מנטלית לנהל מדינה? יצחק אדיג׳ס, יועץ בינלאומי מוביל בנושאי מנהיגות בחוות דעת מטלטלת!", כתב ברק לצד הסרטון.

בליכוד זעמו על הדברים ותקפו בחריפות את ברק: "אהוד ברק ירד סופית מהפסים. לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו 'גופות צפות בירקון', ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר. אחרי עשרות תלונות נגד מסיתים כמוהו, איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו ואותם לחקירה?", תהו בליכוד.

פרופסור יצחק אדיג'ס, ישראלי לשעבר המתגורר כיום בארה"ב, נחשב מומחה עולמי לניהול ולהתנהגות ארגונית. בסרטון שפרסם השווה בין סגנון הממשל של נתניהו לזה של היטלר: "היטלר אמר לשרוף את גרמניה, להרוס את הכל כי לא מגיע לגרמניה להתקיים אם לא ניצחה. היה מוכן להרוס את כל המדינה אם לא יכול לשלוט בה יותר. זה מה שקורה עכשיו לביבי, הוא מתאבד ולוקח את כל המדינה יחד איתו. זה משהו פסיכולוגי חולני ומסוכן ביותר. מוכרחים להוריד אותו מהשלטון".

תגיות:אהוד ברקהליכודהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה