חדשות בארץ

סוכל ניסיון להבריח לארץ עשרות מטעני חבלה שיוצרו באיראן

עשרות מטעני חבלה תוצרת איראן נתפסו בגבול ישראל - ירדן. בשב"כ ציינו כי המטענים נשלחו לארגוני טרור פלסטינים, לצורך ביצוע פיגועים נגד ישראלים וחיילי צה"ל

מטען חבלה תוצרת איראן (צילום: דוברות שב"כ)מטען חבלה תוצרת איראן (צילום: דוברות שב"כ)
אא

השב"כ, בשיתוף צה"ל, הצליח באחרונה לסכל ניסיון הברחה של מטעני חבלה תוצרת איראן, שנשלחו על פי החשד על ידי איראן וחיזבאללה לארגוני טרור פלסטינים. כך הותר היום לפרסום (שני).

המטענים הועברו ככל הנראה מעיראק לסוריה ומשם לירדן. הסיכול בוצע באזור קיבוץ אשדות יעקב בבקעת הירדן. גורמי הביטחון ציינו כי אמצעי החבלה נועדו לביצוע פיגועים בישראל.

בחודשים האחרונים סיכלו צה"ל והשב"כ מספר ניסיונות להברחת כלי נשק מירדן לארץ. נתפסו מאות אקדחים, תחמושת וחלקי נשק.

נזכיר כי בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד ארבעה ערבים ישראלים תושבי לוד וכפר קאסם, הנאשמים בסחר באמצעי לחימה. ברשות אחד מהם נתפסו שני מטעני חבלה תוצרת איראן. במקרה זה המטענים נועדו לגורמים פליליים מקרב ערביי ישראל, לצורך ביצוע התנקשות. אחד הנאשמים הודה בחקירתו כי היה בקשר עם גורמים בחיזבאללה והמטענים הוברחו לישראל.

סיכול ההברחה כעת, אמרו גורמים במערכת הביטחון, מחזק את המידע לפיו איראן וחיזבאללה הגבירו את המאמצים לסייע לארגוני הטרור הפלסטינים. הסיוע כולל לא רק ניסיון להעביר אמצעי לחימה אלא גם מימון כספי להצטיידות וייצור עצמי של אמצעי לחימה.

תגיות:איראןשב"כ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה