חדשות בעולם

בני זוג תובעים בית חולים, לאחר שתינוקם מת במהלך לידה מסיבה הזויה

תביעת ענק הוגשה בימים האחרונים נגד בית חולים בג'ורג'יה ארה"ב, לאחר שרופאים יילדו אישה בצורה לא נכונה, וגרמו למותו של התינוק

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ביום רביעי האחרון, בני זוג מג'ורג'יה שבארה"ב הגישו תביעת ענק נגד בית חולים מקומי, לאחר שרופאים שיילדו את תינוקם בצורה לא נכונה, גרמו למותו. 

היולדת, ג'סיקה רוס שמה, ילדה במרכז הרפואי האזורי בריברדייל ג'ורג'יה. 

על פי עורך הדין ד"ר רודריק אדמונד שהגיש את התביעה, מדובר במחדל חמור וכואב, שבו רשלנות פזיזה של אחד הרופאים הביאה למותו הביזארי של התינוק בזמן הלידה. "הרגליים יצאו החוצה, הגוף יצא והראש נשאר בפנים", תיאר עורך הדין שדורש כעת פיצוי של מיליוני דולרים מבית החולים. 

עורך דינם של בני הזוג מתראיין לתקשורתעורך דינם של בני הזוג מתראיין לתקשורת
עורך הדין וצוות הקולגות שלו התראיינו לתקשורת, שם סיפרו כי כשכתפיו של התינוק נתקעו בגופה של ג'סיקה - הרופאה המיילדת ד"ר טרייסי סנט ג'וליאן, ניסתה להשתמש בשיטות אחרות כדי להוציא את התינוק, אך לא הצליחה. בתביעה נטען כי הרופאה השתמשה ב'משיכה מוגזמת' מדי, ולכן התינוק מת במוות אכזרי שכזה, אך כאן עוד לא מסתיימת הרשלנות של בית החולים. "הלקוחות שלי ביקשו ניתוח קיסרי הרבה יותר מוקדם, עוד כשהתינוק היה בר קיימא, אך לא קיבלו", אומר עורך הדין קורי לינץ', שאף הוא מייצג את בני הזוג בתיק. 

על פי הדיווחים, בני הזוג לא ידעו מהי סיבת המוות של ילדם עד ארבעה ימים לאחר מכן, וגם אז - רק לאחר שההורים דרשו זאת בעזרת עורכי דינם. "הם לא נתנו לנו להחזיק את הילד שלנו כשהוא נולד. במקום זה הם הראו לנו את התינוק כשהוא עטוף היטב בשמיכה, ולא הבנו למה הוא 'סגור' ככה. ביקשנו לקבור את הגופה שלו, והצוות שכנע אותנו לשרוף אותה", סיפרו ההורים בדמעות. 

חקירת המשטרה בעיצומה. 

המרכז הרפואי שבו מתנהלת החקירה הפליליתהמרכז הרפואי שבו מתנהלת החקירה הפלילית

תגיות:לידהטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה