חדשות בעולם

אישה שאיבדה את כל רכושה בשריפה - מרגשת את הרשת

אישה שאיבדה את כל רכושה בשריפה, מצאה פריט אחד חשוב שלמרבה הפלא, שרד

האי מאווי לאחר השריפה הקטלנית האי מאווי לאחר השריפה הקטלנית
אא

אישה שאיבדה את ביתה בשריפות שהיו בהוואי, ריגשה לאחרונה את הרשת לאחר שמצאה פריט חשוב עשרות קילומטרים מביתה, שלמרות השריפות הקשות, הצליח לשרוד. 

האישה, אוברי וויילוסס שמה, סיפרה כי מיד עם קבלת ההודעה על השריפה הגדולה שמשתוללת באי מאווי שבו גרו, לקחה את שלושת ילדיהם במהירות אל הרכב והתרחקו מהמקום.  

כמו אינספור אנשים במצבה, גם וויילוסס לא חשבה שמשהו מזיכרונותיה החשובים יישאר, אלא שלמרות האובדן הגדול, שביב תקווה אחז בה השבוע לאחר שתמונה שלה עם סבתה שמתה, נמצאה במרחק כמה קילומטרים מהחוף - כשהיא שלימה. "זו תמונה שלי מסיום בית הספר התיכון. למרות שהתמונה נשרפה בקצוות, הפנים שלי ושל סבתא שלי היו שלימות. אני מאמינה שזו הייתה הדרך שלה לומר לי שאני אהיה בסדר גמור, למרות שאיבדנו הכל", אומרת וויילוסס. 

כשנשאלה האם הצליחה להציל משהו מחפציה מהבית שנשרף כליל, השיבה ווילוסס: "לא לקחנו כלום. לא היה זמן. יצאתי מהבית אפילו בלי נעלי בית. נסענו לחמי שגר כמה איים הרחק משם, אבל כשהיו דיבורים על כך שהאש צפויה להגיע גם לשם, נסענו לבית של קרוב משפחה אחר. למחרת נודע לי שביתי, יחד עם בית הוריו של בעלי, הפך לאפר. "זה נותן תקווה שלפחות התמונה הזו שרדה. כל אחד שעבר כזו טלטלה צריך להיאחז במשהו, ואני נאחזת בתמונה הזו", סיכמה. "אני מאמינה שזה יעזור לנו לשקם את חיינו מחדש".

תגיות:תמונהשרידנסשריפהפריט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה