חדשות בעולם

סערה בעימות הפוליטי בארה"ב: "רצית להפסיק סיוע לישראל. לא מתנהגים ככה לידידים"

נייקי היילי, שגרירת ארה"ב לשעבר, תקפה את יריבה בעימות למועמדות המפלגה הרפובליקנית: "אין לך שום ניסיון במדיניות חוץ ורואים את זה". ומה טען ראמאסוואמי להגנתו?

  • ז' אלול התשפ"ג
(צילומים: shutterstock)(צילומים: shutterstock)
אא

שגרירת ארצות הברית באו"ם לשעבר, ניקי היילי, תקפה הלילה (בין רביעי חמישי) את יריבה, ויווק ראמאסוואמי, במהלך העימות למועמדות המפלגה הרפובליקנית, בטענה שקרא בעבר להפסיק את הסיוע לישראל. "אתה רצית להפסיק סיוע לישראל. לא מתנהגים ככה לידידים. אין לך שום נסיון במדיניות חוץ ורואים את זה", אמרה היילי וגרמה לסערה.
זאת לא הפעם הראשונה שהיילי יוצאת בהצהרות פרו-ישראליות. היא עשתה זאת גם במסגרת תפקידה בעבר, אלא שכעת היא עושה זאת במסגרת המרוץ הפוליטי שלה.

ראמאסוואמי טען כי היחסים עם ישראל הם ידידות ולא יחסי מעצמה ומדינת חסות. "ידידים עוזרים אחד לשני לעמוד על הרגליים. אוביל להרחבת הסכמי אברהם ואמנע מאיראן נשק גרעיני. מה שאני אוהב בישראל זה את מדיניות הגבול שלהם ושיש להם כיפת ברזל וזהות לאומית. אני רוצה ללמוד מהם", אמר.
ראמאסוואמי הוא יזם הייטק לשעבר ללא רקע בפוליטיקה. בסקרים האחרונים הצליח לעבור את רף 10% התמיכה. לאחר מספר התבטאויות שנויות במחלוקת. עוד פורסם, כי בעבר הפיץ לכאורה תיאוריות קונספירציה לגבי פיגועי ה-11 בספטמבר. לפי הפרסומים, הוא טען כי על המטוסים שנחטפו היו סוכנים של ממשלת ארצות הברית.

תגיות:ניקי הייליישראלארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה