חדשות בארץ

4 נרצחו באבו סנאן, בהם מועמד לראשות המועצה

יממה לאחר רצח מנכ"ל עיריית טירה, שוב אירוע אלים במגזר הערבי בו נרצח איש ציבור. ראש הממשלה הורה היום על שילוב השב"כ בחקירה

אילוסטרציה (צילום: Yossi Aloni/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Yossi Aloni/Flash90)
אא

ארבעה בני אדם נרצחו הערב (שלישי) ביריות במועצה המקומית אבו סנאן שבגליל. בין הנרצחים גאזי סעב, תושב המקום שהתמודד על ראשות המועצה בבחירות המקומיות הקרובות. המשטרה חוקרת את הרצח המרובע והמניע לאירוע טרם הוברר.

חובשי מד"א רועי וישניה שבתאי ואילן לוין סיפרו: "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה, ארבעת הפצועים בגילאי 30 עד 50 שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

אתמול בערב נרצח ביריות מנכ"ל עיריית טירה, עבד אלרחמן קשוע (60). שניים ממקורביו נפצעו קל. המניע לרצח טרם הוברר ונמצא בחקירה. מקורב לקשוע אמרו כי הרצח בוצע בתגובה לסירובו של המנכ"ל לסייע לגורמים פליליים.

בעקבות הרצח של קשוע הודיעו היום המנהלים הכללים של כל הרשויות בישראל על שביתת הזדהות שתערך מחר, והם לא יתייצבו לעבודתם. הם דורשים מהממשלה והמשטרה לפעול בצורה עמוקה יותר נגד האלימות נגד עובדי ציבור.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום לרצח בטירה ואמר: "רצח של מנכ"ל עירייה זו חציית קו אדום, הניסיון של ארגוני פשע ופרוטקשן להשתלט על עיריות זה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. אנחנו נפעיל את כל האמצעים, השב"כ, המשטרה, כדי לנצח את הפשיעה. כל אזרחי ישראל חייבים לחיות בביטחון".

בחדשות 12 דווח הערב כי שרים בממשלה דרשו בדיון חסוי, בהשתתפות ראש הממשלה וראש השב"כ, לבטל או לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות בחברה הערבית, על רק עליית האיומים והאלימות נגד נבחרי ציבור ומועמדים. הייעוץ המשפטי התנגד.

תגיות:משטרהשב"כ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה