חדשות בארץ

רוטמן נגד שופטי בג"ץ: "בית המשפט גורר את ישראל למשבר חוקתי מכוון"

יו"ר ועדת החוקה מתח ביקורת על החלטת השופטים שלא לדחות את מועד קיום הדיון בעתירות, כפי שביקשה הממשלה. ח"כ ביסמוט בציניות: "תודה לבג"ץ על דיון שאין להם שום סמכות לקיים אותו"

ח"כ שמחה רוטמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)ח"כ שמחה רוטמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שימחה רוטמן, מתח היום (שלישי) ביקורת חריפה על החלטת בג"ץ, לדחות את בקשת המדינה לדחיית הדיון בעתירות נגד חוק צמצום עילת הסבירות.

בחשבון הטוויטר שלו צייץ רוטמן: "אני בכל מאודי רציתי להאמין שבג"ץ אינו חותר ליצירת משבר חוקתי באופן מכוון, כחלק מהמלחמה על שימור כוחו המופרז ובמחיר גרירה של מדינת ישראל לכאוס תפקודי. המציאות מוכיחה שזו מחשבה נאיבית לגמרי. לבג"ץ אין גבולות, ובדמוקרטיה אסור שתהיה רשות שלסמכויותיה אין גבולות".

הבוקר הודיעו שופטי בג"ץ כי הדיון בעתירות יתקיים במועדו, ב-12 בספטמבר. עם זאת הודיעו השופטים כי הם מאפשרים לממשלה לקבל עוד מספר ימים, עד לשישי בספטמבר, לצורך הגשת התגובות לעתירות.

גם חבר הכנסת בועז ביסמוט התייחס להחלטת בג"ץ שלא לדחות את הדיון, וצייץ בציניות: "על נימוסים, הליכות, שלטון החוק ודמוקרטיה: איזה מזל שבג"ץ דחה את הבקשה לדחיית הדיון, עוד היינו צריכים לומר להם תודה, על דיון שאין להם שום סמכות לקיים אותו".

תגיות:שמחה רוטמןצמצום עילת הסבירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה