חדשות בארץ

רופא בכיר יצא נגד השבתת מערכת הבריאות – ההסתדרות הרפואית סילקה אותו מקבוצת הוואטסאפ

ד"ר מאיר כהן טוען שהורחק מקבוצת הוואטסאפ בעקבות ביקורת על המדיניות בה נוקט ארגון הרופאים. כהן הורחק לאחר שכתב בקבוצה: "המחאה בשלב הזה מפרה את האיזון הנכון בין התנגדות לגיטימית לאלימות הרסנית"

ד"ר מאיר כהן (צילום: ארגון המנתחים הפלסטיים בישראל)ד"ר מאיר כהן (צילום: ארגון המנתחים הפלסטיים בישראל)
אא

ד"ר מאיר כהן, אשר שימש כיו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית ומכהן כיום כיו"ר ארגון המנתחים הפלסטיים, הוסר מקבוצת הוואטסאפ של ההסתדרות הרפואית לאחר שכתב ביקורת ביחס למדיניות הארגון.

כהן התנגד בעבר להשבתת מערכת הבריאות, וטען כי העתירה של ההסתדרות הרפואית בעניין צמצום עילת הסבירות היא מופרכת.

אמש (שבת) הורחק כהן מקבוצת הוואטסאפ לאחר שכתב את המשפט הבא: "המחאה בשלב הזה מפרה את האיזון הנכון בין התנגדות לגיטימית לאלימות הרסנית. בטווח הארוך, הנזק של שיבוש תוצאות הבחירות גרוע יותר מתוצאות הבחירות. צריך לחכות שלוש שנים לבחירות הבאות, ללא אלימות אישית וללא חבלנות מאורגנת".

"הרחקתי מקבוצת הדיון של ההסתדרות הרפואית מוכיחה כי מדובר בארגון דיקטטורי שאינו יכול לקבל דעות שונות או לנהל שיח אמיתי", אומר כהן. "הדבר אינו מפתיע, הארגון שצועק 'דיקטטורה' ומעז לפגוע בחלשים על ידי השבתת מערכת הבריאות, הוא הארגון הכי דיקטטורי שיש בישראל. בשורה התחתונה, מוטב וארגון מזיק זה יעבור מן העולם ויפה שעה אחת קודם. בעיניי, ההסתדרות הרפואית היא היום המכשול המרכזי להתקדמות הרפואה הציבורית בישראל".

נזכיר כי בחודש שעבר השביתה ההסתדרות הרפואית את מערכת הבריאות, במחאה על חוק צמצום עילת הסבירות. מאות רופאים הפרו את הוראת השביתה והתיצבו לעבודה, תוך שהם יוצאים נגד עירוב הפוליטיקה במוסדות הרפואיים.

בית הדין לעבודה דן בבקשת משרד הבריאות לבטל את השביתה לאלתר והורה לרופאים לחזור לעבודה מיידית. בהחלטת בית הדין נקבע, כי מדובר בשביתה בלתי חוקית.

תגיות:ההסתדרות הרפואיתהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה