חם ברשת

נתן גושן ריגש את הרשת: "מתגעגע לאבא. חבקו עכשיו, במקום להצטער אחר כך"

הזמר צירף תמונה של קבר אביו וכתב: " קראתי פעם שמישהו אמר ש'כל הורה יהיה מוכן למות עבור הילד שלו', אבל האם הוא יהיה מוכן לחיות עבורו?'"

  • כ"ט אב התשפ"ג
התמונה שהעלה נתן גושן (מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי)התמונה שהעלה נתן גושן (מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי)
אא

"קפצתי להגיד שלום לאבא", כותב הזמר נתן גושן, שהעלה פוסט לרשתות החברתיות שלא הותיר עין יבשה. לצד התמונה של קבר אביו, חיים גושן ז"ל, הוא כותב: "אבא שלי ז"ל היה סלע יציב בחוסר הוודאות שלי כילד. הייתי ילד מבוהל וחסר בטחון, היפוכונדר כזה ורגיש נורא. קראתי פעם שמישהו אמר ש'כל הורה יהיה מוכן למות עבור הילד שלו', אבל האם הוא יהיה מוכן לחיות עבורו? לתקן הרגלי תזונה? לנסוע בזהירות בכבישים? להאיר פנים? להילחם בכעסים? להשלים עם אמא?".

"אני מתגעגע אליו מאוד", הוסיף הזמר וקיבל "מבול" של הודעות תמיכה בחזרה. "שנזכה לחיות חיים ארוכים של בריאות הנפש והגוף, של שמחה ואהבה, של הארת פנים, לחבק עכשיו במקום להצטער אחר כך. כל רגע הוא עולם".

זאת לא הפעם הראשונה שגושן מרגש את הרשת. לאחרונה, בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם, נשאל על ידי המעריצים מדוע הוא נעלם. בתגובה, הוא סיפר מה עבר עליו מאז התחתן ובתו נולדה. "עשה איתי חסד השם יתברך, וכשהתחתנו אשתי ואני נולדה לנו ילדה. מכורח הנסיבות, נשאבתי הביתה, לעבודה עצמית, זוגית והורית אינטנסיבית מאוד. בזמן שעבדתי קשה פנימה, משהו בחוץ נעצר. והנה, עוברים שלושה חודשים, ולא יוצא שיר חדש, ואז חצי שנה ואז שנה, ומשהו כבה, ממש כוח עליון. ואז הגיעה הבהלה של 'איפה נעלמת', והפחד להישכח היכה בי כל כך חזק כשהבנתי שאני לא זוכר מי אני מתחת להכל, ששנים אני בורח".

תגיות:כיבוד הוריםנתן גושןחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה