חדשות בארץ

נחשפו הקלטות של נציגי תמי 4: "נחזור לפרסם בערוץ 14"

בהקלטה נשמעה נציגה טוענת: "ההקפאה היא הקפאה זמנית, אנחנו כן נחזור לפרסם". ינון מגל שחשף אותה הגיב בזעם: "עופרה, זה לא יפה לשקר"

  • כ"ט אב התשפ"ג
מתי ייפסק החרם? שטראוס (צילום: Michael Giladi/Flash90)מתי ייפסק החרם? שטראוס (צילום: Michael Giladi/Flash90)
אא

המתיחות בין ערוץ 14 לשטראוס לא נגמרת: אתמול (שלישי) נחשפו הקלטות, בהן נשמעה נציגת תמי 4 מודיעה ללקוחות כי שטראוס, המחזיקה בחברת ברי המים, תחזור לפרסם בקרוב בערוץ 14. מי שחשף את ההקלטות הוא עיתונאי הערוץ ינון מגל, המוביל את המאבק בחברת שטראוס מאז החליטה להפסיק לפרסם בערוץ.

בשיחה שפרסם מגל, נשמעת נציגת השירות אומרת ללקוח: "הבנתי שאתה מעוניין לבטל עקב הקפאת הפרסום מול ערוץ 14, אז קודם כל אנחנו באמת נכבד כל החלטה שתבקש. חשוב לי להגיד שההקפאה היא הקפאה זמנית, אנחנו כן נחזור לפרסם מול ערוץ 14. ההקפאה היא זמנית, כן נחזור לפרסם שם, זה ייקח לנו כמה ימים אולי כדי שנוכל להסדיר את כל העניינים".

"מה שאנחנו עשינו בגלל התקופה הזו, אני יכולה להקפיא לך את המסלול לחודש, שזה אומר שהמסלול שלך יוקפא מ-14 לאוגוסט עד 14 לספטמבר, אתה לא תחויב בכלום והמסלול שלך יוקפא, אם העניינים לא הסתדרו אתה תוכל לפנות אלינו ב-14 בספטמבר ולבטל לגמרי", הוסיפה. אותו לקוח הגיב: "אז תדברי איתנו אחר כך, גם אנחנו מקפיאים, אני מבקש כרגע לבטל לגמרי, כשאתם תחזרו לערוץ 14 אנחנו נדבר שוב".

בתגובה, מגל צייץ בטוויטר: "שטראוס משקרים לצרכנים שמבקשים להתנתק מתמי 4, וטוענים שהם חוזרים לפרסם בערוץ 14 בימים הקרובים, כדי שלא יתנתקו... עפרה, זה לא יפה לשקר".

תגיות:ינון מגלתמי 4שטראוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה