חדשות בארץ

טרגדיה בצפון: אותר ללא רוח חיים צעיר שטבע במאגר המים שבמעלה גמלא

בתום חיפושים שהחלו עם קבלת הדיווח על הטביעה, צוללנים של יחידת כיבוי והצלה גליל גולן חילצו את גופתו. חקירה ראשונית העלתה כי נכנס לשחות עם חבריו והספיק לצעוק שאין לו כוח לחזור לחוף

קרדיט: כבאות והצלה מחוז צפון / יחידת "להבה"קרדיט: כבאות והצלה מחוז צפון / יחידת "להבה"
אא

אנשי היחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת כיבוי והצלה "גליל מרכזי", בשיתוף צוללנים מיחידת "להבה", איתרו אחר הצהריים (שלישי) ללא רוח חיים את הצעיר שטבע במאגר המים סמוך למעלה גמלא.

החיפושים אחר הנעדר במים החלו עם קבלת קריאת חירום ממטיילים במקום, בהם חבריו. אלה סיפרו למחלצים כי הצעיר נכנס לשחות ובשלב מסוים ניסה לחזור לחוף, הספיק לצעוק שאן לו כוח להמשיך ונעלם במים.

מדובר בצעיר בן 18 תושב אזור ירושלים. פרמדיק מד"א אלי בן סימון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר בטחיש סיפרו: "כשהגענו לשטח סמוך לאגם חברנו למספר נערים שסיפרו לנו שצעיר שהיה יחד איתם במים טבע והם חוששים לחייו. צוללנים מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כיבוי אש שהגיעו למקום נכנסו למים ולאחר חיפושים משו מהמים את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

נציין כי מאז תחילת החודש אירעו מספר מקרי טביעה במקורות מים טבעיים ובבריכות. בשבת, פעוטה בת שנה טבעה למוות בבריכה פרטית בבית במושב בית שקמה. שלושה ימים לפני כן, ילד בן 10 טבע למוות בבריכה ביישוב במועצה האזורית מטה בנימין. לפני כשבועיים, ד"ר דליה פדילה, שקיבלה בעבר את עיטור הנשיא על פועלה בתחום החינוך, טבעה למוות בחוף השרון בנתניה. יום לפני כן, מחמוד סאלח בן ה-8, תושב מחנה הפליטים שועפט במזרח ירושלים, טבע למוות בפארק המעיינות גני חוגה שבצפון הארץ.

תגיות:מד"אטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה