חדשות בעולם

נס מטורף: בן 13 נפל מצוק בגרנד קניון - ושרד

הגרנד קניון הוא אסופת צוקים מרהיבת עין וגבוהה. נער בן 13 עלה לכותרות לאחר שניצל מנפילה מאחד הצוקים

אא

נס בארה"ב: נער בן 13 בשם וואייט קאופמן המתגורר בצפון דקוטה - עלה לכותרות לאחר שנפל מצוק במהלך טיול בגרנד קניון באריזונה. 

מדובר בפארק טבע לאומי שנמצא בצפון-מערב אריזונה ונחשב לאחד מפלאי הטבע האדירים והיפים בעולם שמושך אליו מדי שנה מיליוני מבקרים. קאופמן נפל מצוק בגובה 30 מטרים - ולמרות שנפצע באורח קשה, למרבה התדהמה, שרד את הפציעה ואף שוחרר מבית החולים. 

בראיון לערוץ הטלוויזיה המקומי בפיניקס KPNX, כשנשאל קאופמן איך זה קרה, השיב כי "זזתי הצידה כדי לא להפריע לאחרים להצטלם על הרקע של הנוף, ונפלתי".

הנפילה גרמה לתשע מחוליות גופו להישבר, הטחול שלו נקרע, נזקים נגרמו לריאותיו, ידו נשברה, והוא סבל מנקע באצבעו וזעזועי מוח. "החזקתי סלע והנחתי עליו רק יד אחד, אבל האחיזה שלי לא הייתה טובה ופתאום איבדתי אותה והתחלתי ליפול אחורה", סיפר קאופמן. "אני זוכר שהתעוררתי בחלק האחורי של האמבולנס והמסוק שהעלו אותי לכאן לבית החולים".

מה שקאופמן לא ידע לספר הוא רגע החילוץ הדרמטי שלו, שכלל ירידה של אנשי צוות אל קרקעית הצוק בעזרת חבלי סנפלינג במשך שעתיים, והעלאתו למטוס על גבי סל מיוחד. "אנחנו אסירי תודה לכל מי שפעל והציל אותו", אמר אביו של קאופמן, בראיין, בראיון. "שעתיים הן כמו נצח במצב הזה. אנחנו בני מזל שבננו חזר הביתה במכונית, במושב הקדמי, ולא בתוך ארון".

תגיות:נפילהנסארהבצוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה