חדשות בארץ

חוללו מזוזות במרכז הרפואי לגליל: הקלפים הוחלפו בפתקי "מוות ליהודים"

בדיקה שגרתית העלתה כי במקום יריעות הקלף, עליהן כתובות פרשיות "היה אם שמוע" ו"שמע ישראל", נמצאו פתקים עליהם נכתבו בעברית משובשת גינוים ליהדות. המשטרה חוקרת

אילוסטרציה (צילום: Chen Leopold/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Chen Leopold/Flash90)
אא

משטרת המחוז הצפוני חוקרת חילול מזוזות במרכז הרפואי לגליל. החקירה נפתחה לאחר שבמהלך בדיקת מזוזות שגרתית במחלקה האונקולוגית, אותרו פתקי נאצה נגד היהדות ובשבח האסלאם. כך דווח היום (שלישי) ב"ידיעות אחרונות".

מתלונת המרכז הרפואי עולה כי במקום יריעות הקלף עליהן כתובות פרשיות "היה אם שמוע" ו"שמע ישראל", נמצאו פתקים עליהם נכתבו בעברית משובשת "כל היהודים שקרנים ואין דת להם והם רוצחים וטרוריסטים. מוות ליהודים". בצידו השני של הפתק נכתב בערבית: "אין אלוהים מלבד אללה. מוחמד הוא שליח האל. האיסלאם הוא הפתרון".

גורמים במשטרה ציינו כי טרם נעצרו חשודים והחקירה מתמקדת במספר כוונים. הקושי באיתור חשודים נובע, בין היתר, מהעדר מצלמות אבטחה במקומות בהן אותרו המזוזות שחוללו.

במרכז הרפואי לגליל אמרו כי "מיד עם היוודע הדבר הוגשה תלונה למשטרת ישראל, ומנהל המרכז הרפואי הורה בעקבות זאת על האצת תוכנית העבודה לבדיקת כלל המזוזות בבית החולים. עד כה, לאחר בדיקת יותר מ־400 מזוזות, לא התגלו מקרים דומים".

 

תגיות:מזוזותמשטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה