חדשות בארץ

נסראללה שוב מאיים על ישראל: "תחזרו לתקופת האבן אם תצאו למלחמה עם לבנון"

מזכ"ל חיזבאללה נאם ואיים: "כל מי שמתבונן במצב של ישראל רואה בבירור את ההידרדרות שלה". הוא עשה זאת מספר ימים לאחר המסר המאיים של גלנט לחיזבאללה: "אל תעשו טעות"

  • כ"ח אב התשפ"ג
(צילום: Ferran Queved/propaimages, flash90)(צילום: Ferran Queved/propaimages, flash90)
אא

אחרי ששר הביטחון יואב גלנט ביקר באזור הגבול עם לבנון והזהיר את חיזבאללה מפני תקיפה אפשרית – מגיעה התגובה של מנהיג ארגון הטרור, חסן נסראללה, שמשגר מסר מאיים כלפי ישראל. נסראללה טוען כי האיומים של גלנט לא מפחידים אותו. "אם תתקוף את לבנון – תחזור לתקופת האבן", איים על שר הביטחון.

דבריו של מנהיג ארגון הטרור השיעי מגיעים אחרי שגלנט אמר: "אני מזהיר את חיזבאללה – לא לעשות טעות". גלנט הוסיף ואמר: "עשיתם טעויות בעבר, שילמתם מחירים מאוד כבדים. אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה".

בהמשך התייחס נסראללה לדברים שאמר גלנט. "שר המלחמה של האויב מאיים להחזיר את לבנון לתקופת האבן, וזה לא חדש, אבל מה שהם צריכים להבין זה מה לבנון והתנגדותה יכולות לעשות לישות האויב", הוסיף.

בהמשך אמר נסראללה כי "האויב חייב לדעת שהוא משחק משחק של קיום והשמדה, והאיומים שלכם לא מפחידים אותנו, וכיום יש ללבנון את היכולת להשיג ביטחון וביטחון מול האויב. כל מי שמתבונן במצב של ישראל רואה בבירור את ההידרדרות שלה".

תגיות:חסן נסראללהחיזבאללהיואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה