חדשות בעולם

כתב אישום נוסף נגד טראמפ: "ניסה להטות את הבחירות בג'ורג'יה"

חבר המושבעים במדינה הגיש האישומים נגד הנשיא לשעבר, כולל סחיטה באיומים וזיופים, בטענה כי ניסה לכאורה למנוע את הפסדו לביידן ב-2020. 18 אנשים נוספים יועמדו לדין

  • כ"ח אב התשפ"ג
טראמפ (קרדיט: shutterstock)טראמפ (קרדיט: shutterstock)
אא

חבר המושבעים בג'ורג'יה הגיש הלילה (שלישי) כתב אישום חמור נגד נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. הטענה: ניסיון להטות את הבחירות במדינה בשנת 2020. סעיפי האישום כוללים ניסיון סחיטה, קשירת קשר והצהרות שווא.

בכתב האישום, הכולל 98 עמודים, מצוינים שמותיהם של 18 נאשמים נוספים ו-41 אישומים פליליים. כמו כן, מצוין שמו של סניגורו לשעבר, רודי ג'וליאני, ומי ששימש כראש הסגל בבית הלבן - מארק מדוז. "טראמפ ושאר הנאשמים בכתב האישום סירבו לקבל את העובדה שהוא הפסיד. הם הצטרפו ביודעין ובכוונה לקונספירציה לשנות, שלא כדין, את תוצאות הבחירות לטובת טראמפ", לשון כתב האישום.

ג'ורג'יה היא מדינה שמרנית, הנחשבת לאבן דרך משמעותית בבחירות לנשיאות. ניצחונו של ג'ו ביידן במדינה בבחירות היה חשוב מאוד כדי שירשום ניצחון במסע הבחירות כולו. טראמפ הוא המועמד המוביל בקרב הרפובליקנים לקראת הבחירות בשנה הבאה, אז הוא מתכוון להתמודד שוב מול ביידן, וכל זאת במקביל למשפטים המתנהלים נגדו.

כזכור, טראמפ כבר עומד לדין פדרלי בוושינגטון על ניסיון להטות את הבחירות ב-2020. הוא עומד לדין גם בפלורידה על החזקה לא חוקית של מסמכים מסווגים. בניו יורק הוא עומד לדין על זיוף מסמכים. הוא, מצדו, טוען ל"רדיפה פוליטית".

תגיות:דונלד טראמפארה"בג'ו ביידןג'ורג'יה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה