חדשות בארץ

"הסתה מזעזעת": סערה בעקבות הקמפיין החדש של "אחים לנשק" נגד גלנט

ארגון המחאה פרסם מודעה, בה שר הביטחון הוצג כמטרת ירי מחוררת. הפרשן הצבאי יוסי יהושוע: "הסתה מזעזעת ומבישה"

  • כ"ז אב התשפ"ג
הפגנת "אחים לנשק", ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הפגנת "אחים לנשק", ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ארגון המחאה "אחים לנשק" חולל היום (שני) סערה כשפרסם ברשת מודעה, במסגרת קמפיין חדש, בה הוצגו פניו של שר הביטחון יואב גלנט כמטרת ירי עם סימונים של פגיעות כדורים. בכותרת המודעה נכתב "גלנט מפרק את צבא העם". מודעה נוספת בעיצוב גרפי דומה פורסמה עם תמונתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', בליווי הכיתוב "עליית הכהניסטים לשלטון".

הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות, יוסי יהושוע, מתח ביקורת חריפה על המודעה: "לשים תמונה של שר הביטחון כמטרת דמות מחוררת זו הסתה מזעזעת ומבישה, במיוחד כשהיא מגיעה מקבוצה של אנשים שקוראים לעצמם 'אחים לנשק'".

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) הגיבה: "אין שפל שלא ירדו אליו החבורה האלימה הזו. הסתה מסוכנת מאוד. היועמ"שית וגורמי אכיפת החוק חייבים להתעורר נוכח האיומים על השרים וחברי הקואליציה הזו לפני שיהיה מאוחר מדי".

בארגון "תורת לחימה" תקפו: "קבוצת הבריונים האלימה 'אחים לנשק' מסיתה לרצח שר הביטחון, עם תמונות של כדורים על ראשו. לפיד, גנץ, כהנא ומיכאלי שותקים. גם תקשורת השמאל ו'הכתבים הצבאיים'. אתם יודעים למה".

מ"אחים לנשק" נמסר בתגובה: "בעקבות הערות על הקמפיין החדש שלנו, בוצעו בו שינויים קוסמטיים בגרפיקה כדי להסיר כל ספק שלא מדובר חס וחלילה במטרות דמות. אנו דוחים מכל וכל כל גילוי אלימות או הסתה אליה. אנו עומדים מאחורי המסר והדרישה החד-משמעית משר הביטחון להתערב".

תגיות:יואב גלנטאחים לנשק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה