חדשות בארץ

"השפה של הגנרלים לשעבר שמעורבים במחאה אפוקליפטית ואלימה. איבדנו פרופורציות"

איש התקשורת אבישי מתיה, המשתייך לשמאל, תקף את מעורבותם העמוקה של גנרלים לשעבר במחאה נגד הממשלה: "ההשוואה בין ישראל לגרמניה מוגזמת, מופרכת ומכוונת"

  • כ"ז אב התשפ"ג
אהוד ברק בהפגנה נגד הממשלה, ארכיון (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)אהוד ברק בהפגנה נגד הממשלה, ארכיון (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

אבישי מתיה, איש תקשורת המשתייך לשמאל, מתח הבוקר (שני) ביקורת חריפה על המחאה נגד הממשלה ועל מעורבותם העמוקה בה של אנשי צבא לשעבר.

בריאיון לשרון גל ב"גלי ישראל", אמר מתיה: "אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, בה נבחרה ממשלה. גם אם אני לא אוהב אותה – יש לה אג'נדה משלה. אפשר להתנגד לה, ואני מברך על כל הפגנה, אבל הערבוב הזה של אנשי צבא לשעבר מריח לי רע מאוד. אני חושב שכל אזרח צריך להיות מוטרד מזה".

"במחאה הזאת מעורבים לא מעט גנרלים לשעבר, שהם פרזנטורים או הוגים ומתכננים, כמו אהוד ברק, דן חלוץ ועמוס מלכא. השפה שלהם מאוד אפוקליפטית ואלימה", הוסיף מתיה. "אני חושב שאיבדנו פרופורציות מכל הכיוונים. כל צורת הדיבור הזאת של חורבן וסוף המדינה, של השוואה בין ישראל לגרמניה הנאצית – מוגזמת, מופרכת ומכוונת. אני חושב שאני מייצג לא מעט אנשים, שהם אגב לא בצד של הממשלה אבל הם גם לא בצד של המחאה".

"הייתי בתקשורת יותר משלושים שנה, אני יכול לזהות קמפיין", הצהיר איש התקשורת הוותיק. "לקמפיין יש סלוגנים, גרפיקה ופרזנטורים. חלק מהפרזנטורים יושבים גם בתוך התקשורת, ומטפטפים ידיעות שרובן לא נכונות. אין לי שום דבר בעד הממשלה הזאת, אבל אכפת לי מהמדינה. אני יודע שהיום, בוודאי בצד השמאלי של המפה, זה אולי לא אופנתי. אני רואה בעצמי פטריוט ציוני, לעולם לא אחשוב לעשות דרכון ולברוח מפה כמו שכל מיני אנשים מאיימים לעשות".

"הם לא מבינים שהניסיון שלהם לפרק את המדינה, הצבא וכל מיני מערכות יחזור אליהם כבומרנג. מה שקורה כאן בחודשים האחרונים מפחיד אותי. אין לי בעיה עם מחאה והפגנות – אני בעצמי הפגנתי לא פעם. אבל יש פה ניסיון מאוד ברור של קבוצה מסוימת – אגב, זה לא חצי עם בכלל – לפרק את כל מה שאנחנו מאמינים בו כישראלים, כיהודים, כפטריוטים, כציונים. יש פה ניסיון, בלי שום גבולות ועם המון בריונות ואלימות מילולית ולא מילולית, לפרק את כל מה שבנינו והאמנו בו", סיכם מתיה.

תגיות:אבישי מתיההפגנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה