חדשות בעולם

פנסילבניה: 5 הרוגים בפיצוץ אדיר בפרבר מגורים שקט

רשויות פנסילבניה בודקות מה גרם לפיצוץ אדיר בשכונת מגורים שקטה, שגרם למותם של חמישה בני אדם

אא

פנסילבניה: חמישה בני אדם וילד בתוכם נהרגו כתוצאה מפיצוץ גדול בבית פרטי, שנמצא בפרבר שקט ויוקרתי בעיר פאלום שבפיטסבורג, פנסילבניה. 

עדיין לא ברור מה אירע לפיצוץ האדיר, שגרם ביום שבת האחרון גם לפציעתם של שלושה בני אדם נוספים, אחד מהם מוגדר אנוש. צוותי כיבוי והצלה שהוקפצו למקום סיפרו על לכודים מתחת לבתים ההרוסים. במסיבת עיתונאים שערך מפקד המשטרה לני קולני הוא דיווח כי כל חמשת בני האדם שהיו לכודים מתחת להריסות, וביניהם כאמור ילד אחד, נהרגו. 

הבית שבו אירע הפיצוץ נהרס כליל, ועוד שני בתים סמוכים אליו נחרבו. בנוסף, 12 בתים אחרים שהיו ברדיוס הפיצוץ, נפגעו אף הם. בתיעוד מחריד שפורסם בתקשורת האמריקנית נראית השכונה השלווה בשעות הבוקר רגעים לפני הפיצוץ, כשפתאום נשמע הפיצוץ ועשן שחור כיסה את הכל. שכן שמתגורר במרחק של שלושה בתים מהבית שהתפוצץ, סיפר בתקשורת כי הרגיש את ההדף של הפיצוץ בחזה שלו. "הכל פה רעד, חלקים מהתקרה שלי קרסו", הסביר השכן, ג'ורג' עמנואל שמו. "הדלתות במחסן שלנו התעקמו".

לדבריו, הוא ושכן נוסף יצאו החוצה מהר, וחזו במו עיניהם בשכן שהבית שלו נשרף, כשהוא יוצא מהבית ו'עולה באש' להגדרתו. "הבית נעלם, לא נשאר שום דבר חוץ מפיח והריסות", סיפר. שכן נוסף בשם רפאל קולנקובסקי סיפר כי אשתו נפלה לרצפה מההדף של הפיצוץ, והחלונות התנפצו. "זה פשוט טראגי", אמר. "זה נראה כמו אזור מלחמה. כאילו פצצה פגעה בשכונה שלנו. זה עצוב".

"זה יום עצוב לא רק עבור תושבי פאלום, אלא לאזור כולו", אמר מפקד המשטרה, תוך שהוא מעדכן כי נפתחה חקירה שככל הנראה "תימשך חודשים אם לא שנים". לדבריו נבדקת גם האפשרות של דליפת גז ממערכת הגז הביתית, ונכון לעכשיו האזור לא מקבל אספקת גז וחשמל. 

תגיות:פיצוץפרבר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה