חדשות בארץ

המאבק נגד ערוץ 14: מי עומד מאחורי השחתת שלטי הערוץ?

מאחורי המעשה, שהוגדר על ידי הערוץ כ"אנטי דמוקרטי הגובל בפלילים", עומדת הקריאה ל"דמוקרטיה". בערוץ פנו לצופים וביקשו מהם לתעד את השחתת השלטים

  • כ"ז אב התשפ"ג
(צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל)(צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל)
אא

העיתונאי ינון מגל חשף הבוקר (שני) בחשבון הטוויטר שלו, כי הורים החברים בקבוצת ווטסאפ בשם "אין חינוך בלי דמוקרטיה בכפר הירוק" מתכננים להשחית שלטי חוצות של ערוץ 14. בימים האחרונים נפרסו שלטים כאלה ברחבי הארץ, כשמתברר שחלקם כבר הושחתו. מאחורי המעשה, שהוגדר על ידי הערוץ כ"אנטי דמוקרטי הגובל בפלילים", עומדת הקריאה ל"דמוקרטיה". לא ברור אם אותה קבוצה היא זאת שהשחירה את השלטים הבוקר.

אחת האימהות שחברה בקבוצת הווטסאפ כתבה: "בצומת גלילות יש שלט ענק. תהיתי אם יש למישהו את הכלים הנדרשים לעלות לשם ולצייר לעיגול האדום זוג קרניים של שטן". במקביל, תנועות שונות ממשיכות להשחית את שלטי הערוץ, זאת במקביל למאבק שהוא מנהל נגד חברת שטראוס, לאחר שהאחרונה החליטה להפסיק את הפרסום בערוץ. הבוקר תועד שלט חוצות של הערוץ שהושחת בכניסה לקריית ביאליק מכיוון כביש 22.

בנוסף, בימים הקרובים צפויות התארגנויות של פעילי שמאל שמתכוונים להשחית שלטי חוצות נוספים של הערוץ. בערוץ 14 פנו לצופים וביקשו מהם לתעד השחתת השלטים באמצעות הרשתות החברתיות.

תגיות:ינון מגלערוץ 14

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה