חדשות בארץ

במחאה נגד שטראוס: העיתונאי הסיר את פרסומות החברה מהאתר שלו

העיתונאי בועז גולן מערוץ 14, בעלי 0404, הודיע כי "הוריתי לחברה להסיר את הפרסומות של שטראוס מאתר החדשות ולחסום כל פרסומת הקשורה בחברה המחרימה"

  • כ"ו אב התשפ"ג
(צילום: David Cohen/FLASH90)(צילום: David Cohen/FLASH90)
אא

העיתונאי בועז גולן עובד בערוץ 14 ושותף לחרם של העיתונאים בערוץ כנגד חברת שטראוס, אחרי שזו הודיעה שתפסיק לפרסם בערוץ. אלא שעכשיו, גולן יוצא באקט ממשי נגד החברה, כשעל פי החלטה שקיבל הסיר מיידית את הפרסומות של שטראוס מהאתר שלו.

"חברת שטראוס בלחץ נוראי מההחרמה שהיא עוברת מרבים מתושבי ישראל והיא, מן הסתם, מתגברת פרסומות. היום, עלתה פרסומת שלה גם באתר שלי - בחדשות 0404. הפרסומת עלתה באמצעות אחת מהחברות המזרימות לנו פרסומות של כלל החברות", כתב גולן בסוף השבוע. "הוריתי לחברה להסיר את הפרסומות של שטראוס מאתר החדשות ולחסום כל פרסומת הקשורה בחברה המחרימה".

בסוף השבוע פרסם גולן כי אחרי הכותרות בשבוע שעבר, לפיהן אבטחה הוצמדה לעפרה שטראוס בעקבות איומים על חייה, זאת בהמשך לחרם הצרכנים הגדול "הפוגע מאוד כלכלית בחברה שהחליטה להחרים את רוב העם, לאחר שהחרימה בפומבי את ערוץ 14 - ללא שום סיבה מוצדקת" - טרם הוגשה תלונה במשטרה. גולן כתב: "לא ברור האם באמת איימו על חייה של גברת שטראוס או שמדובר ביחסי ציבור בלבד, אך דבר אחד הוא ברור ותמוה – גברת שטראוס לא הגישה עד לרגע זה תלונה במשטרה". הוא הוסיף כי מדוברות המשטרה נמסר: "עד לרגע זה לא הוגשה כל תלונה במשטרה על ידי עפרה שטראוס. הטענות לאיומים אינן מוכרות במשטרה".

תגיות:שטראוסבועז גולןערוץ 14עפרה שטראוס0404

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה