חדשות יהדות

הכנסת ספר תורה הגדולה בעולם: עשרות אלפים חגגו בכותל

המונים התכנסו ברחבת הכותל המערבי כדי לחגוג יחד את הכנסת ספר התורה השמיני של ילדי ישראל – יוזמה של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל לאחד את ילדי העם היהודי מכל רחבי העולם

  • כ"א אב התשפ"ג
(צילומים: חיים טויטו ומענדי קורנט, צבעים הפקות)(צילומים: חיים טויטו ומענדי קורנט, צבעים הפקות)
אא

לעיני כל ישראל: למעלה מ-35 אלף איש השתתפו אתמול (שני) בהכנסת ספר התורה השמיני של ילדי ישראל, שהתקיימה ברחבת הכותל המערבי. יוזמת ספר התורה יצאה לדרך לפני למעלה מארבעים שנה, בעקבות הוראה של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל, במטרה לאחד את כלל ילדי ישראל מכל קצוות תבל ולחזק את הקשר שלהם עם התורה.

כתיבתו של ספר תורה אורכת מספר שנים, כשכל אות נרכשת עבור הילדים, על ידי הוריהם, בכל קצוות תבל. בכל ספר שותפים בפועל מאות אלפי ילדים, ובכך מתאחדים עם ספר התורה.

רכישת האותיות מתבצעת באמצעות 'מבצע אות בספר תורה'. במלאכת הרישום נוטלים חלק אלפי שלוחי וחסידי חב"ד מסביב לעולם, המעודדים הורים לרכוש אותיות בעלות סמלית עבור ילדיהם. מאז ועד היום הוכנסו כבר שמונה ספרים, המאחדים יחד למעלה משני מיליון ילדים מכל רחבי העולם.

הכנסת ספר התורה השמיני נערכה בכ' מנחם אב – יום ההילולא של המקובל האלוקי הגאון רבי לוי יצחק שניאורסון זצוק"ל, אביו של הרבי מליובאוויטש.

המעמד המרגש, שאורגן על ידי השליח הרב שמואל גרייזמאן, נערך בנוכחות גדולי תורה, רבני קהילות, משפיעים ושלוחים. מעמד סיום כתיבת האותיות התקיים בבית הכנסת "צמח צדק" בעיר העתיקה, משם יצאו האלפים עם ספר התורה בשירה ובריקודים.

תגיות:ספר תורהילדיםחב"דהכותל המערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה