חדשות בארץ

"נבחרתם להשיב את כבוד ישראל": ההורים השכולים במכתב ללוחמים שהרסו את בית המחבל

לאחר הריסת בית המחבל שרצח את ילדיהם הלל ויגל הי"ד, שלחו אסתי ושלום יניב מכתב תודה ללוחמים: "יש דין ויש דיין"

  • כ"א אב התשפ"ג
(קרדיט: דובר צה"ל)(קרדיט: דובר צה"ל)
אא

אסתי ושלום יניב, הוריהם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בפיגוע ירי בחווארה, שלחו היום (שלישי) מכתב תודה ללוחמים שהרסו את בית המחבל.

"לוחמי יהלום, לפני כמעט חצי שנה רצח בן עוולה את שני בנינו היקרים, לוחמי צה"ל בהווה ובעתיד באירוע טרור נפשע. הלל ויגל נרצחו בשל היותם יהודים. אך ורק בשל היותם יהודים החיים בארץ ישראל".

ההורים השכולים הוסיפו: "אנו איננו בגלות. בארץ ישראל קם העם היהודי ועומד על גורלו, מחזיר מלחמה שערה לאויביו. אתם נבחרתם להשיב את כבוד הבנים. את כבודם של ישראל. את גאוותנו הלאומית".

"בהריסת הבית ילדינו לא ישובו. כאב הגעגוע לא ירפה. החסר לא יקטן. אבל בהריסת הבית נדע כי יש דין ויש דיין. ובעיקר ידעו המנוולים הקמים עלינו כי ישלמו מחיר יקר על מעשיהם הנפשעים. יבואו הם על חשבונם. ותדע הסביבה כולה כי כל המרים יד על יהודי בארץ ישראל – ידו תיגדע, ביתו ייהרס. והוא בן מוות".

הריסת בית המחבל (צילום: דובר צה"ל)

"ענישה יש כאן. הרתעה יש כאן. ומבחינתנו גם נקמה. רצון להשיב מידה תחת מידה כחלק מאמירה – 'אנחנו כאן ולעולם ולא עוד!'. לעולם לא נלך מארץ ישראל. חזרנו על מנת להפריח את הארץ הזאת, ואת המדינה הזאת. חזרנו לשכם כדי לכרות ברית מחודשת בין השבטים כולם. ברית אהבה ומחויבות וברית בינינו ובין אבינו שבשמיים".

"אתם זוכים היום להיות הזרוע הארוכה והמבצעת של השבת גאוותם של ישראל. 'אל נקמות אל נקמות הופיע הנשא שופט הארץ השב גמול על גאים'. בתודה עצומה. אסתי ושלום, רחל צור וקמה יניב. בשם המשפחות המורחבות. ובשמם של הלל ויגל".

תגיות:הריסת בתי מחבליםהלל ויגל יניב הי"דאסתי יניב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה