חדשות בעולם

נס בלב האוקיינוס: צעיר שרד 35 שעות לבדו - סביב כרישים ועל סירה שעמדה לטבוע

צעיר בן 25 שרד 35 שעות בלב האוקיינוס, סביב כרישים ובסירה שעמדה לטבוע, לאחר שאבד הקשר עמו

בעיגול: הצעיר על הסירה שחלקה נטה אל תוך הים (צילום: רשתות חברתיות)בעיגול: הצעיר על הסירה שחלקה נטה אל תוך הים (צילום: רשתות חברתיות)
אא

נס מרגש אירע השבוע בפלורידה כאשר משמר החופים איתר צעיר בן 25 שנסחף עם סירתו אל לב האוקיינוס, וניצל ברגע האחרון. 

הצעיר, צ'ארלס גרגורי, יצא לדיג עם אביו ביום שבת בבוקר, אך גל גדול שהגיע הפך את הסירה על פניה, וגרם לה להיסחף אל תוך האוקיינוס. 

אביו של צ'ארלס, ריימונד, סיפר בתקשורת כי בשלב זה השניים היו יחסית קרובים אל החוף, וריימונד שחה משם להזעיק עזרה, היות וראה את הסירה מתרחקת ולא יכל לעזור לבנו. 35 שעות שהה צ'ארלס על הסירה, וכשאותר על ידי צוות משמר החופים האמריקני, דווח כי הסירה שלו עמדה לטבוע. "זה נס של ממש", נכתב בדף הרישמי של משמר החופים. "הקשר עם צ'ארלס נותק כי הטלפון שלו נפל למים, ולא ידענו אם נצליח למצוא אותו. מצאנו אותו כשהוא יושב על חלק מסירתו, כי החלק השני היה מכוסה כולו במים".

רגע מכונן ומרגש נרשם כאשר צ'ארלס המותש, שהיה עייף ומפוחד, סיפר למציליו כי בזמן הזה היו לו שיחות עם אלוקים - "כמו שלא היו לי כל ימי חיי...". צ'ארלס סיפר למצילים כי נעקץ על ידי מדוזות כאשר ניסה לעבור מצד אחד של הסירה שהחל להתמלא בהרבה מים, לצדה השני. אך החלק המפחיד יותר היה מספר כרישים ששחו סביב סירתו, שמנעו ממנו להירדם, גם ברגעים שהיה ממש עייף. "פחדתי לסיים את חיי ככה. אני שמח לראות אתכם", אמר למציליו והודה להם על שלא התייאשו מלמצוא אותו. 

תגיות:אוקיינוסצעירנססירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה