הרבנית חגית שירה

כשאת מתפללת – השם עומד מולך, השכינה עומדת לפניך. ככה מבטלים גזירות

תפילה היא שכינה מולך ממש, ובכוחה לשנות, להתערב במה שנגזר בעולמות העליונים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נמשיך משבוע שעבר את סיפורו של חזקיהו המלך.

ויסב חזקיהו פניו אל הקיר – הוא מתפלל מקירות לבו. התפילה שלו קצרה כל כך, אבל ממוקדת כל כך. היא קורעת את שערי השמיים, היא מבטלת את הגזירה. הוא עוד לא מסיים להתפלל, והנה: "ויהי דבר ה' אל ישעיהו לאמור: ואמרת אל חזקיהו כה אמר ה' אלוקי דוד אביך שמעתי את תפילתך ראיתי את דמעתך הנני יוסיף על ימיך חמש עשרה שנה". הוא מתחתן עם בתו של הנביא ישעיהו, ונולדים לו שני בנים! מדהים!

רבי שמעון מתייחס אל הקיר. הוא כותב שכשאת מתפללת – השם עומד מולך, השכינה עומדת לפניך, ולכן שימי לב שלא יהיה חוצץ בינך לבין הקיר. מה זה קיר? קירות לבך ההומה! ששום דבר לא יפריע ללב שלך, שהלב שלך יהיה מחובר לשכינה, נקי, תפילה עמוקה ונוגעת, בלי מחשבות חוצצות, בלי אלטרנטיבות ורעיונות... את והשם, הלב שלך והשכינה. את מבינה?

ככה זוכים לישועה, ככה מבטלים גזירות!

תדעי לך, בכל פעם שיש לך מחשבות בתפילה ואת עפה איתן לא יודעת לאן, תזכרי שזה היצר הרע שמנסה לגרש אותך מהיכל השם, כן, תפילה היא ביקור בהיכל השם. תפילה היא שכינה מולך ממש, ובכוחה לשנות, להתערב במה שנגזר בעולמות העליונים, לבטל גזירות רעות ולמשוך ישועות.

כעת אני רוצה לגלות לך סגולה נפלאה: בספר "ליקוטי צבי" מובא כי מי שיגיד את תפילת חזקיהו המלך בדמע, בין חולה בין בריא בשעת צרה, יתרפא וינצל מכל הדינים החמורים שנגזרים בשמיים. חולה או בריא בעת צרה – יש לקרוא בספר ישעיהו בפרק ל"ח מפסוק ט' עד פסוק כ', בבכי או בקול בכי. הכוונה היא שטוב לבכות, ואם את לא מצליחה לבכות – תעשי קול של בכי. כן, כתוב בתהלים: "כי שמע ה' קול בכיי", גם קול של בכי זה טוב. חולה שאינו מסוגל לומר את התפילה – יבקש שיאמרו אותה עבורו.

את הסגולה הזו, עם תפילת חזקיהו המלאה, הבאתי לכן בתהלים החדש "שירת חיי", בשער הסגולות, בערך "רפואה".

אחותי, גם אם המצב "קיר", כמו שאומרים, קיר חזק, אטום, קיר בטון בלתי עביר – קירות לבך ההומה יכולים לו! כן, קרוב ה' לכל קוראיו... הזוהר מסביר שהשם קרוב לכל מי שקורא לו, רק תקראי לו באמת, כי הוא קרוב לכל אשר יקראוהו באמת. כשאת מבקשת רפואה – את חייבת להאמין שהוא הרופא הכי גדול. כשאת מבקשת זיווג – את חייבת להאמין שהוא השדכן הכי טוב, הוא מנהל הבנקים העולמי, הוא היועץ הכי טוב... הוא הכל, הוא אהבה! ועוד עצה נפלאה: לפני שאת מתפללת, תבקשי ממנו בשפה שלך שיעזור לך, שתזכי לכוון, וששום כוח בעולם לא ינסה לגרש אותך מהיכל השם. בהצלחה!

תגיות:גזירותהרבנית חגית שירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה