חדשות בעולם

ארה"ב: אישה מתה לאחר ששתתה מי אגם. הסיבה תטלטל גם אתכם

אשלי סאמרס, אם לשניים מאינדיאנה שבארה"ב - מתה השבוע לאחר ששתתה מי אגם. את סיבת המוות צריכים להכיר, ולהיות מודעים אליה - כי זה יכול לקרות חלילה לכולם

אא

התקשורת בארה"ב סוערת לאחר שאם לשניים מתה משתיית מי אגם, במהלך טיול באגם פרימן שבאינדיאנה, ארה"ב. 

האישה, אשלי סאמרס שמה, טיילה עם חברים בשיא השרב. כשהמים של כולם נגמרו, והם פנו בחזרה לכיוון המכונית, אשלי הרגישה צמא גדול ולא התאפקה: היא שתתה ממי האגם בשקיקה, מבלי לחשוב ולו לרגע, על הסכנה האורבת. 

חבריה סיפרו כי זמן קצר לאחר שתיית המים היא התחילה להתלונן על סחרחורת וכאבי ראש. אחיה, דבון מילר, ששמע מ'כלי ראשון' את הסיפור של מה שבאמת התרחש שם, אמר שהיא שתתה ארבעה בקבוקי מי אגם - בתוך 20 דקות. "כלומר, חצי גלון בערך בתוך 20 דקות, שזה המון. רובנו שותים את הכמות הזאת במשך לפחות חצי יום או יום שלם".

בשלב מסוים הגיעו החברים ביחד עם אשלי לרכב, והיא שבה לביתה - אך לא הספיקה להגיע אליו. במוסך המשפחתי היא אמרה שכואב לה הראש, והתמוטטה. 

חבריה פינו אותה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה. הרופאים ניסו להציל אותה, אך נאלצו לקבוע את מותה - מסיבה מפחידה במיוחד שהם מכנים ברפואה 'שיכרון מים'. שיכרון מים או בשמות האחרים שלו: הידרדרציה, הרעלת מים, התייבשות יתר או טוקסמיה במים - זה מצב נדיר שנגרם כששותים כמות מים גדולה באופן מהיר ובפרק זמן קצר. 

כתוצאה מהשתייה המהירה, איזון האלקטרוליטים בגוף משתנה ונדחק מחוץ לגבולותיו הבטוחים, מה שיכול להביא למוות, במקרים קיצוניים. "זה הלם בשביל כולנו שטיול כייפי בחיק הטבע הסתיים בצורה כזו", אומרים כעת בני משפחתה של סאמרס. "איך זה יכול להיות שמדובר בתופעה שיכולים למות ממנה, ולא מפרסמים את זה בכל מקום?!", הם מזדעקים בכאב. "אנשים צריכים להכיר את התופעה הזו, ולהיזהר".

תגיות:אישהארה"בשתייהאגם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה