חדשות בארץ

נתניהו יצא לנופש, המפגינים חיכו לו בנווה אטי"ב

ראש הממשלה ורעייתו נופשים בצפון, המפגינים הקימו מתחם לינה מול המלון. השבוע כבר הגיעו לאתר הנופש של השר בן גביר ביוון: "קצת יותר מדי להפגין בסיטואציה כזאת"

  • כ"א אב התשפ"ג
(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)(צילום: אייל מרגולין / פלאש 90)
אא

עשרות מפגינים הגיעו הלילה (בין שני לשלישי) לנווה אטי"ב, זאת לאחר שהתברר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו לנפוש באזור. בהתאם לפסיקת בג"ץ, המשטרה החליטה לפרוס כוחות בכניסה למושב כדי למנוע את הכניסה ממי שנושא דגל על גופו ומתכנן להשתתף בהפגנה. ארגון "אחים לנשק" מתכוון להקים מתחם לינה סמוך המלון והמשטרה תנסה למנוע הפרות סדר על ידי מפגינים, כשהכוחות נעזרים במכת"זית ובפרשים.

גורמים המעורים בפרטי האירוע מסרו ל"מעריב": "מבלי להיכנס להאם המפגינים נגד או בעד הרפורמה, חשוב לזכור שמדובר באדם, מעבר לעובדה שהוא ראש הממשלה, שעבר אירוע לב, ואמור לשהות בחופשה פרטית. זה קצת יותר מדי להגיע להפגין או לתכנן הפגנה בסיטואציה שכזו".

כזכור, אתמול התראיין ראש הממשלה נתניהו לאתר הפיננסי "בלומברג". הוא סיפר כי בכוונתו להמשיך ולקדם את השינוי בהרכב הוועדה לבחירת שופטים אך לאחר מכן יעצור את הרפורמה המשפטית.

המפגינים שהו השבוע בפאפוס ביוון, באתר הנופש "הלגונה הכחולה" בו שהה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והפגינו גם בטיסה בה שהתה השרה עידית סילמן.

תגיות:נופשבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה