פעילות הידברות

הנה זה קורה: נפתחה ההרשמה לפנימייה שתכיר אותך כמו שאת

שונה מכל מה שהכרתן: הפנימייה לבנות כיתות ט' עד י"ב פותחת את שעריה ומביאה איתה בשורה של ממש. תיכון עם בגרויות מלאות, שיעורים, סדנאות והעצמה הן רק חלק קטן מהשינוי הגדול שיגיע. כל הפרטים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני 4 שנים, כאן בהידברות, שיתפנו אתכם לראשונה בפתיחתו המרגשת של תיכון "נעם" – תיכון ייחודי לנערות חרדיות מתמודדות, שגישתו הייחודית היא הגישה התמידית שמנחיל הרה"ג הרב זמיר כהן בכל מחלקות הידברות, גישה של "נעם". ואכן, מה שהוכיח את עצמו תמיד, הצליח גם בתיכון, כאשר במשך 4 שנים נערות מתמודדות מקבלות מעטפת אדירה בה הן מגיעות להישגים ולשינויים שלא יאמנו, והכל בזכות ה"נעם". באהבה, בשיח מכבד, בתשובות איכותיות עם מיטב הרבנים לכל שאלה ושאלה, הבניה בנעם היא אדירה. כמו שאומרים, מי שלא מכיר, לא יבין. ולמי שמכיר, כבר לא צריך להסביר...

והפעם אנו מגיעים עם בשורה מרגשת נוספת.

במשך השנים הללו, קיבלנו עשרות פניות מנערות שקראו: "למה יגרע חלקנו?!", נערות שהמרחק הגאוגרפי לא מאפשר להן ללמוד בתיכון הייחודי למרות ההתאמה הנפלאה שלהן אליו, נערות שמסיבות כאלה ואחרות נדרשות להתגורר שלא בבית ההורים ולא מוצאות מקום הולם שייקדם אותן רוחנית, חברתית ולימודית כיאה לשנים משמעותיות אלה.

וכמו שאתם מכירים אותנו – אם יש צורך, אנחנו כאן.

ההזדמנות שלך הגיעה: מחזור ראשון לפנימיית "שוהם" נפתח, ובימים אלו ההרשמה בעיצומה.

הרפו מכל מה שהכרתם עד היום על עולם הפנימיות, כי כאן הכל שונה. פנימיית "שוהם" מקבלת את הבנות בחום ובאהבה רבה, ומעניקה להן הזדמנות להתחיל את שנות הנעורים בצורה הטובה ביותר.

על מנת לענות על צרכיהן של התלמידות ולתת להן ביטוי אישי כפי יכולתן, הפנימייה תשלב לימודים ומדרשיה באווירה צעירה ורעננה, כאשר בשעות הבוקר הנערות תלמדנה בתיכון ותוצאנה בגרות מלאה, ובשעות הצהריים תיהנינה בין היתר מסדנאות, ערבי גיבוש, שבתות חווייתיות ותוכן מעשיר ומעצים.

הפנימייה בנויה ברמה גבוהה, בלי להתפשר על שום פרט. המגורים נעימים ומזמינים, וכוללים גם שלוש ארוחות מזינות ביום. הכל נקי, שמור ומסודר כיאות.

צוות הפנימייה עמל להקים את המקום בהווי ייחודי, באווירה נעימה ובטעם טוב, הכל על מנת לתת לכל בת להרגיש שהיא מבטא את עצמה בצורה הטובה ביותר, בדרך הנכונה ביותר.

נשות הצוות נבחרו בקפידה רבה. מדובר בנשות מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר להן ניסיון עשיר בעולם החינוך, שייתנו מענה רוחבי לכל בת בפנימייה.

המדרשה בנשיאות הרב זמיר כהן שליט"א, שיעקוב ויפקח מקרוב על הנלמד בה ועל הווי הפנימיה, ובניהולה של הגברת פנינה לשם, מנהלת התיכון הטכנולוגי וכן ביה"ס ללימודי קידום נוער.

לפנימייה שני מסלולים. הראשון מיועד לבנות כיתות ט' עד י"ב, והשני למסיימות תיכון - בנות עד גיל 28. יום ראיונות יתקיים בג' באלול תשפ"ג – 20/08/2023 למניינם.

בימים אלו הרישום למחזור הראשון בעיצומו. מספר המקומות מוגבל, והביקוש הולך וגובר.

אם את מחפשת מקום שיתנו לך לבטא את עצמך, אם אתם מחפשים להעניק לבת שלכם מתנה לשנה הקרובה ולהעצים אותה ככל יכולתה – מקומכם איתנו!

לרישום ולפרטים נוספים חייגו אלינו 0583281088 או שלחו מייל rishum6865@gmail.com אנחנו זמינות עבורכן!

תגיות:פעילות הידברותפנימייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה