סלבס בהתחזקות

אביב אלוש חושף: "לקחתי על עצמי שמירת נגיעה. האם נפגעתי?"

השחקן חשף את מידת ההתקרבות שלו לדת וכתב לעוקביו: "אל תסתובבו כמו טווסים. באנו לעולם הזה בלי כלום ונצא ממנו בלי כלום, למעט תורה מצוות ומעשים טובים"

  • כ' אב התשפ"ג
(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

"אתמול שאל אותי מישהו אם בגלל ההחלטות שלקחתי על עצמי כמו שמירת נגיעה, זה פוגע בי כלכלית. שאלה מתבקשת כמובן ולא פעם אני נתקל בה", כך כתב השחקן אביב אלוש בפוסט שפרסם בו חשף מהי הרמה הרוחנית שלו.

"כבר לפני כמה שנים הבנתי בלב שלם ובאמונה שלמה שכל מה שיש לי, מי שאני ומה שאני, הכישרונות שקיבלתי וכל מה שהגעתי אליו - הכל מהבורא) הוא נתן לי את הכוח לעשות את החיל הזה) וכל מה שנשאר לי לעשות זה להיות בהכרת תודה ולהמשיך לעשות...", המשיך אלוש. "אבל להזכיר לעצמי כל הזמן, 24/7, שלא אני הסיפור אלא הסיפור עובר דרכי. וזה בכלל לא משנה מה אנחנו עושים בחיים, הבחירה שנמצאת בידיים שלנו היא מה יעבור דרכנו החוצה לעולם סביבנו... אנחנו משתדלים להשפיע - טוב או לא טוב?".

"בדרך אנחנו נופלים, ברור", ממשיך אלוש. "זה חלק מהעניין, אבל כל עוד הרצון קיים ואנחנו גמישים ורוצים להשתפר - אנחנו על הסוס. אז עניתי לו כמו שאני אומר: תמיד הפרנסה שלי ושל כולנו היא רק ממנו, מהבורא, וזה בכלל לא משנה כמה נרוץ ונרדוף, כי מי הבטיח לי שאם היום הרווחתי מיליון מחר לא אפסיד שניים?".

בהמשך התייחס אלוש להחלטות שלקח בקריירה. "ברוך השם, כל פעם שהלכתי עם האמת שלי, רק הרווחתי, גם אם זה נראה כלפי חוץ כמו החלטות שלא עושים - אני יודע שעשיתי את הדבר הנכון ואני בדרך הנכונה. הבטחון והאמונה שמה ששלי שלי ומה שלא לא, הוציא אותי לחירות אמיתית. גם אם מגיעים פה ושם רגעים שאני שוכח את זה ונופל, אני מיד מזכיר את זה לעצמי וקם. וזה בתמצית מה שמשה רבנו אומר לנו בפרשה (פרשת עקב, י"א) ומתאים בול לסיפור שלנו כעם: הִשָּׁמֶר לְךָ פֶּן תִּשְׁכַּח אֶת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְבִלְתִּי שְׁמֹר מִצְו‍ֹתָיו וּמִשְׁפָּטָיו וְחֻקֹּתָיו אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם. פֶּן תֹּאכַל וְשָׂבָעְתָּ וּבָתִּים טוֹבִים תִּבְנֶה וְיָשָׁבְתָּ. וּבְקָרְךָ וְצֹאנְךָ יִרְבְּיֻן וְכֶסֶף וְזָהָב יִרְבֶּה לָּךְ וְכֹל אֲשֶׁר לְךָ יִרְבֶּה. וְרָם לְבָבֶךָ וְשָׁכַחְתָּ אֶת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הַמּוֹצִיאֲךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים. וְאָמַרְתָּ בִּלְבָבֶךָ כֹּחִי וְעֹצֶם יָדִי עָשָׂה לִי אֶת הַחַיִל הַזֶּה".

"אז שלא נסתובב כמו טווסים", מסכם אלוש. "באנו לעולם הזה בלי כלום ונצא ממנו בלי כלום, למעט תורה מצוות ומעשים טובים. כל העבודה שלנו היא לזכור ולהאמין ש'אין עוד מלבדו'. ואם נלך בדרכו רק נרוויח".

תגיות:שמירת נגיעהאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה