חדשות בארץ

המחאה גוברת: ניתק 85 מכשירי תמי 4 בתגובה להחלטת שטראוס

בעל צימר החליט להתנתק מהחברה במחאה, נציג תמי 4 ענה ללקוחה שגרה בחברון וניסתה להתחבר: "הזויה, אני מנתק בפנים"

  • י"ט אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"מעל 5000 ניתוקים ביומיים, מניה שהתרסקה, מוקד שירות הלקוחות של תמי 4 נסגר ולא עונה לטלפונים (בצורה לא חוקית), האתר נתק אותי קרס ל-12 שעות. אנחנו לא עוצרים עד ששטראוס חוזרים בהם", כך תיאר בסוף השבוע הזמר יואב אליאסי ("הצל") את מה שעובר על חברת תמי 4 מאז החרם שהטילה חברת האם שטראוס על ערוץ 14.

המחאה ממשיכה להתרחב. גולשים דיווחו על תקלה באתר ממנו מתבצע הניתוק, כנראה בעקבות עומס. גולשים אחרים צירפו תמונה עם אישור הניתוק. בנוסף, בערוץ 14 פורסם כי בית הארחה בצפון שאליו מחוברים 85 מכשירי תמי 4 ניתק את ההתקשרות עם החברה. הודעה ששלח בעל הצימר לעיתונאי ינון מגל חושפת את הסיבה. "אני אמנם גר בארה"ב אבל לא אתן לכם לרמוס חלק גדול בעם רק כי האג'נדות שלכם לא מסתדרות איתו", אמר למנהל המכירות הארצי.

בסוף השבוע פורסמה גם הקלטה של שיחה בה ‏מנהל מכירות מגיב בלעג ללקוחה שביקשה להתקין את המכשיר בחברון. "מה אני עונה להזויה הזאת? אני מנתק לה בפנים", אמר למנהלו. אחר כך הסביר כי תמי 4 אינה מגיעה ליישובים "מעבר לקו האדום" ואז התנצל והבהיר כי מדובר ב"קו הירוק". 

הבמאי מני אסייג כתב: "‏על מדף הגבינות של שטראוס בסופר אפשר להגיד: הסימפוניה הבלתי גמורה. היצרנים יכולים ללכת לעשות סקי, או שיעשו תשובה לרגל שבת המלכה. סיכויים לזה: 9 אחוז".

 

תגיות:תמי 4שטראוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה