חם ברשת

שי גולדן: פוליטיקאים מהשמאל שמעו שאני מנחה - ולא הגיעו לאירוע

העיתונאי פרסם: "בפעם הבאה שתקראו לי פחדן, נסו לדמיין איך זה להיות בנעליי. גם להיות מוחרם ומנוטרל פרנסה באלימות חברתית ומקצועית, גם להיות מגודף כל יום על ידי מאות אנשים ברשתות החברתיות"

  • ט"ז אב התשפ"ג
אא

העיתונאי שי גולדן היה אמור להנחות בימים הקרובים אירוע פוליטי, אלא שמאז הידיעה שהוא המנחה, פוליטיקאים מהצד השמאלי של המפה ביטלו בזה אחר זה את הגעתם ולבסוף – הוא לא הנחה אותו.

גולדן לא נשאר חייב. בפוסט ויראלי שהעלה סיפר: "אז הייתי אמור להנחות איזה אירוע בימים הקרובים, בהשתתפות פוליטיקאים ואנשי ציבור. אמה מה? כל הפוליטיקאים מצד שמאל ששמעו שאני עומד להנחות את האירוע - סירבו בתוקף. אחרי הכל: לשבת על אותה במה עם ביביסט מסוכן? לא ולא".

בהמשך הוא מספר כי איש שמאל נבחר להנחות במקומו. "אז מצאו מישהו אחר (איש שמאל), שינחה את האירוע", סיפר. "והנה לכם אנקדוטה אחת (מני עשרות רבות) מחיי המקצועיים והכלכליים. חרם דה פקטו, שתכליתו גם לפגוע בפרנסה וגם לסתום פה. ברוכים הבאים לעולמי".

גולדן הוסיף וכתב: "ובפעם הבאה שתקראו לי פחדן, נסו לדמיין איך זה להיות בנעליי. גם להיות מוחרם ומנוטרל פרנסה באלימות חברתית ומקצועית, גם להיות מגודף ומנואץ כל יום על ידי מאות אנשים ברשתות החברתיות, וכמובן שעל ידי עיתונאים ומהדורות, וגם - כבונוס - לחטוף מבית על זה שאני פשרן, פחדן ובכלל שמאלן קטן".

 

.

תגיות:חם ברשתשי גולדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה