חדשות בארץ

שיא של כל הזמנים בנתב"ג: יותר מ-2.5 מיליון נוסעים בחודש יולי

בחודש הקרוב צפויים לעבור בנתב"ג כ-2.8 מיליון נוסעים. לפי נתוני משרד התיירות, במחצית הראשונה של השנה נכנסו לישראל כ-1.97 מיליון תיירים

אא

רשות שדות התעופה דיווחה היום (רביע), כי בחודש יולי עברו בנתב"ג 2.534 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. המדובר בגידול של 20% לעומת החודש המקביל אשתקד, ועל פי הנהלת שדה התעופה מדובר בשיא של כל הזמנים. ממשרד התיירות נמסר בנוסף, כי במחצית הראשונה של השנה נכנסו לישראל כ-1.97 מיליון תיירים.

מהנתונים שהציגה רשות שדות התעופה עולה כי מתחילת השנה עברו בנתב"ג כ-13.5 מיליון נוסעים, ועד סוף השנה יגיע מספרם לכ-25 מיליון. הגידול מגיע לאחר ההתאוששות ממשבר הקורונה, ובמלאת עשור להסכמי השמיים הפתוחים ושלוש שנים להסכמי אברהם.

ברשות מעריכים כי בחודש אוגוסט צפויים לעבור בכל יום כ-100 אלף נוסעים בנתב"ג. בשל העלייה בנוסעים תגברו בנתב"ג את כוח האדם, נוספו אמצעי בידוק אלקטרוניים מהירים לקיצור תורים, ונפתחו מסלולים מיוחדים לבעלי כבודת יד. כמו כן, הורחב מערך השאטלים, והחלו לפעול קיוסקים לביצוע צ'ק אין מהיר ומשלוח מזוודות עצמאי.

בנוגע לכניסת תיירים לישראל, הנתונים מראים כי יותר ממחציתם הגיעו מקפריסין, והיתר ממדינות כמו הפיליפינים, ניגריה, מקסיקו, בולגריה, גיאורגיה, יוון, ברזיל, ארה"ב ופורטוגל.

בחודש אוגוסט צפויים לעבור בנתב"ג כ-2.8 מיליון נוסעים. היעדים המועדפים על הישראלים לטיסה הקרובה יהיו ברובם יעדים קרובים, כגון טורקיה, יוון וקפריסין. רבים גם ינצלו את חופשת הקיץ לביקור בארה"ב ובצרפת. ברשות שדות התעופה סימנו שלושה ימים כימים העמוסים ביותר: 10 באוגוסט (99 אלף נוסעים), 17 באוגוסט (כ-100 אלף נוסעים) ו-31 באוגוסט (כ-100 אלף נוסעים).

תגיות:תיירותנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה