מעניין

שניים ב'מחיר' אחד: מדוע התמונה הזו מסעירה את הרשת?

הלם: נכנסו ללידה רגילה וגילו בחדר הלידה שיש להם תינוק נוסף

אא

כשניקול ומתיו זיסמר התחתנו וגילו שניקול בהריון, לא היה שמח מהם. 

בני הזוג, המתגוררים בארה"ב, ידעו בדיוק איך הם רוצים שההריון והלידה ייראו, והמוטו שלהם היה 'כמה שפחות ביקורים בבית החולים או אצל רופאים'. "ידענו שהלידה תהיה בבית, והחלטנו מראש לוותר גם על אולטראסאונד", הם אומרים. 

על פי אמונתם - ככל שיש התערבות חיצונית ושליטה של רופאים בחייהם, כך הסיכויים לחיים שלווים ומתוקנים קטנים. 

אלא שתכנונים לחוד, ומציאות לחוד: ארבעה שבועות לפני התאריך המיועד שלה, ניקול הרגישה לא טוב והייתה לה ירידת מים. "נאלצנו להגיע לבית החולים, מה שמאוחר יותר התברר כצעד שהציל אותנו. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו מגיעים בתזמון קצת אחר", אומר מתיו, שהתבקש לרוץ לביתו, ולארוז תיקים ללידה המיועדת.

בתוך שעות ספורות ניקול כבר הייתה בחדר הלידה, ולמרות הכאבים שעברה, בשלב זה סירבה לקבל אפידורל במהלך הלידה. רק אחרי 30 שעות סבל, מתיו היה זה שהפסיק את הייסורים וביקש ממנה לקבל את האפידורל כדי שתוכל ללדת בקלות. 

 

"בשלב זה החלו להגיע בזה אחר זה אנשי מקצוע נוספים"

היא הסכימה וכך הגיחה לעולם בתה בלייקלי. 

השניים היו מאושרים, אך אז עיניהם נפערו בתדהמה כשהרופאה - מייגן פורשי שמה, הודיעה להם כי זה עוד לא נגמר. אחרי שהוציאה את השלייה, הרופאה הודיעה כי היא מרגישה עוד ראש. "היינו בהלם מוחלט, לא ידענו למה היא מתכוונת", סיפר מתיו. "ניקול הייתה עייפה מדי מכדי להגיב, אבל יכולתי לראות שהיא פשוט לא הייתה מוכנה לזה".

בשלב זה החלו להגיע בזה אחר זה אנשי מקצוע נוספים, שרצו להיות נוכחים ברגע הדרמטי שבו תינוק נוסף מגיח לעולם - למרות שהציפייה של כולם הייתה שהלידה תסתיים בילד אחד. "כל מי שהיה בחדר, התרגש עד עמקי נשמתו.

"זה דבר שהם לא רואים לעתים קרובות. קיידן שלנו הגיח שעה אחרי אחותו, ולצערנו היו לו קצת בעיות בנשימה. הוא נאלץ להישאר מחובר למכשיר נשימה במשך כמה ימים, אבל עכשיו הוא ילד בריא ורגיל", מסכם מתיו בהודיה. 

תגיות:לידהתאומיםמרגשהפתעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה