חדשות כלכלה

החלב של רמי לוי עולה למדפים. אבל יש גם כוכבית

האוניה מפולין הגיעה לנמל חיפה, החלב יוזל בשקל אבל חיי המדף יהיו 3 שבועות בלבד

  • ט"ו אב התשפ"ג
רמי לוי (קרדיט: Jonathan Shaul/Flash90)רמי לוי (קרדיט: Jonathan Shaul/Flash90)
אא

אוניית החלב של רמי לוי הגיעה לארץ, והבקבוקים יעלו בימים הקרובים למדפים של רשת הסופרים. המטרה של לוי היא להוזיל משמעותית את מחיר החלב, שיעלה 5.90 שקלים לבקבוק של 1 ליטר - זול יותר ממחירו של 1 ליטר חלב מפוקח (6.80 שקלים). לכאורה, זה נראה כמו הוזלה קטנה של שקל אחד בלבד, אבל במונחים של מחירי החלב – מדובר על הוזלה משמעותית.

רמי לוי הבהיר: "אני לא מתכוון לייבא יותר חלב. הייבוא היה מענה לחוסר שנוצר, ואני מקווה שכעת נפתר בעזרת מחלבות רמת הגולן שהתחלתי לרכוש מהם חלב. הייבוא נועד לסמן לענף החלב שאפשר לייבא חלב מחו"ל, ולכן שידאגו שלא יהיה מחסור. אני היחיד שהצלחתי לייבא חלב, אבל מעדיף לרכוש חלב מקומי. אין לי עניין לפגוע ברפתנים. אייבא שוב אם יהיה חוסר".

למעשה, לוי רומז כי מחלבות סירבו לייצר חלב מפוקח ולהתרכז במוצרי חלב מיובאים ורווחיים יותר. החלב הכשר שמייבא לוי מגיע ממחלבה גדולה בפולין, שמייצרת עבורו גם גבינה צהובה. החלב מגיע באריזת כד - בקבוק עם ידית, ובתכולה של 1 ליטר (2% ו-3.2% שומן).

אבל יש גם כוכבית: החלב יהיה תקף לזמן קצר יחסית - 21 יום מהרגע שבו עלה על המדף. לוי ייבא כמות לא גדולה, שתי מכליות, שאמורות להספיק לשבוע בלבד.

תגיות:רמי לויחלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה