חדשות בארץ

המחאה מתרחבת: "התנתקתי מתמי 4", "עשיתי קניות בסופר, בלי לרכוש שטראוס"

עיתונאי ערוץ 14 צייצו נגד החלטתה של עופרה שטראוס לא לפרסם בערוץ. הם צירפו סרטונים של אייל ברקוביץ' מתבטא נגד החרדים וקראו ללקוחות להתנתק מתמי 4, עד שהמוקד של החברה קרס. ינון מגל: "אחיי החרדים, אנחנו היינו אתכם כשהם תקפו וביזו אתכם, היינו אתכם בחרם על אנג'ל, תהיו אתם עכשיו איתנו"

  • ט"ו אב התשפ"ג
(צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
אא

"התקבל הרגע בטלפון האדום: אני חרדי. 8 נפשות. עשיתי עכשיו את הקנייה שבועית שלי בסכום של 1,700 שקל. הסתדרתי בלי לרכוש מוצר אחד של שטראוס. המדפים מגוונים. כבוד". כך כתב העיתונאי שמעון ריקלין, שתומך במחאה נגד חברת שטראוס, שהודיעה כי לא תפרסם בערוץ 14 בגלל התבטאויות בערוץ.

המחאה נגד החברה מתרחבת ועיתונאי ערוץ 14 קראו להחרים את החברה. לדבריהם, אתמול התקבלו עשרות הודעות על ניתוק מחברת תמי 4, שמפעילה שטראוס. צופי ערוץ 14 הודיעו כי יתנתקו מהחברה. מנחה הערוץ ינון מגל חשף צילום מסך ובו התכתבות של לקוח עם החברה, שביקש להתנתק דרך הצ'אט בוט. בהודעה של שטראוס נכתב כי "שטראוס סגרו את מוקד השירות". אתמול העלו לקוחות צילומי מסך וסרטונים, מהם ניתן להסיק כי התנתקו או הגישו בקשה להתנתק מהחברה.

"מבחינת עפרה שטראוס לפרסם בערוצי השנאה לחרדים זה בסדר. אחיי החרדים, אנחנו היינו אתכם כשהם תקפו וביזו אתכם, היינו אתכם בחרם על אנג'ל, תהיו אתם עכשיו איתנו", כתב מגל. בנוסף לדברים האלה, מגל צירף סרטון של אייל ברקוביץ', מהערוץ המתחרה 12, מתבטא בחריפות כלפי החרדים בישראל.

גם העיתונאי בועז גולן יצא נגד שטראוס. "עפרה שטראוס חושבת שהיא תחליט במי יבחר הציבור לצפות. זו רמת המוסריות והערכיות שלה?", צייץ. הוא צירף לדבריו סרטון של העיתונאי אמנון אברמוביץ' מהערוץ המתחרה.

העיתונאי אראל סגל הוסיף: "עפרה שטראוס מפסיקה לפרסם בערוץ 14, וזאת למרות שהערוץ פעל מיד בעקבות האמירה של ארי שמאי. עפרה שטראוס פחות התרגשה מאמירות אנטישמיות של גלית גוטמן על הציבור החרדי. היא לא הפסיקה לפרסם בקשת. "חרדים מוצצי דם" פחות מפריע לשטראוס. זו מלחמה על חופש הביטוי והם רוצים לסתום לנו ולכם את הפה. מבינים?".

תגיות:ינון מגלשטראוסשמעון ריקליןבועז גולןערוץ 14

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה