חדשות בארץ

נתניהו במפקדת פיקוד מרכז: "צה"ל בכשירות מלאה - זה נכון לכל האתגרים"

ראש הממשלה קיים דיון הערכת מצב על כשירות צה"ל. על הפיגוע במעלה אדומים: "עד עכשיו, כל מי שרצח ישראלים, באנו איתו חשבון. אני מבקש לשבח את קצין מג"ב שחתר למגע"

(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מלווה בשר הביטחון יואב גלנט, ערך היום (שלישי) ביקור במפקדת פיקוד מרכז של צה"ל, שם קיים דיון הערכת מצב.

בתום הביקור מסר ראש הממשלה הצהרה: "צה"ל בכשירות מלאה, וזה נכון לכל האתגרים בכל החזיתות. לא רק צה"ל איתן, גם הכלכלה איתנה, והחברה והדמוקרטיה הישראלית ייצאו מחוזקות. אני רוצה לבשר לכם שאני עובד סביב השעון יחד עם אחרים על הפתרון".

נתניהו התייחס לפיגוע הירי במעלה אדומים, שהתרחש בדיוק בעת ביקורו בפיקוד מרכז, והוסיף: "עד עכשיו, כל מי שרצח ישראלים, באנו איתו חשבון. זה שילוב של בינה אנושית, בינה מלאכותית והמון המון תושייה ומחויבות. אני מבקש לשבח את קצין מג"ב שחתר למגע, פעל בנחישות ובמהירות וחיסל את המחבל במעלה אדומים. כולנו מתפללים לשלום הפצועים. נכה בטרור וננצח".

נזכיר כי אתמול חברי ועדת הביטחון של הכנסת שמעו מפי שר הביטחון סקירה על המתחרש בצה"ל. גלנט אמר שצה"ל נמצא בכשירות מלאה וכי "אויבי ישראל מנתחים ולומדים את האירועים הפנימיים בישראל וסוברים, בטעות, כי יש להם אפשרות לנצל את מה שהם תופסים כחולשה של מדינת ישראל. צה"ל כשיר לביצוע משימותיו. הפגיעה בכשירות מתוחמת".

תגיות:פיגוע יריצה"ליואב גלנטבנימין נתניהוֿ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה