חדשות בארץ

בן גביר: "דין מפגינים חרדים כדין מפגיני קפלן. כולם שווים בפני החוק"

ניצב פרץ עמר התייחס להפגנות מתנגדי הממשלה והבהיר: "אין שום שינוי מדיניות". השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "דין תושבי הדרום כדין תל אביב"

בן גביר (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)בן גביר (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום (שלישי), במהלך טקס החלפת מפקדים במחוז דרום של המשטרה, להפגנות מתנגדי הממשלה, ואמר כי "המדיניות אותה מדיניות. דין תושבי הדרום כדין תל אביב. דין מפגינים חרדים, כדין מפגיני קפלן. כולם שווים בפני החוק".

בן גביר ציין, כי "ממשלת ישראל משקיעה רבות בדרום. אמש העברנו את חוק 'הפרוטקשן', שסוף סוף נותן מענה לתופעה הבזויה הזו". הוא הביע את תקוותו, שהחוק ייתן מענה לתופעה הקשה: "החוק הזה משנה סדרי עולם וקובע עונש מאסר חובה ומאפשר חילוט כסף ומכוניות". 

המפכ"ל, רנ"צ יעקב שבתאי, שהשתתף בטקס דחה את טענות המפגינים נגד הממשלה לפיהן יחס השוטרים במחאות הסלים ונהפך אלים מאז החלפת מפקד מחוז תל אביב: "אנחנו פועלים לאחד בין כל חלקי האוכלוסייה. יחד בחרנו את המפקדים הטובים. אני מרגיע את התל אביבים, המדיניות שלנו לא השתנתה".

מפקד מחוז תל אביב הנכנס, ניצב פרץ עמר, הדגיש בטקס כי "המשטרה פועלת על פי עקרונות המוכתבים לה מראש, אין מרחב תמרון למפקד מחוז". לדבריו, "יש קבוצות קטנות שיוצרות את הכאוס האלים. איילון צריך להישאר פתוח, אבל זה לא קו אדום".

הנהגת המחאה הגיבה בחריפות על דבריו של עמר: "מדובר באמירות מצערות שממשיכות את הקמפיין של דובר המשטרה והעבריין המורשע בן גביר, שנועדו לעשות דה-לגיטימציה למחאה".

תגיות:איתמר בן גבירמשטרת ישראלהפגנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה