חדשות בארץ

לפיד נגד אחדות: "זו תהיה ממשלת כניעה"

על רקע הקריאות בציבור לממשלת אחדות, ראש האופוזיציה יאיר לפיד נימק את התנגדותו למהלך: "יום אחרי שהממשלה הזו תוקם אזרחי ישראל יראו שזו לא אחדות, אלא כניעה"

לפיד (צילום: Jonathan Shaul/Flash90)לפיד (צילום: Jonathan Shaul/Flash90)
אא

על רקע הקריאות בציבור למפלגות האופוזיציה להצטרף לממשלת אחדות, ראש האופוזיציה יאיר לפיד הבהיר היום (שלישי) כי סיעת יש עתיד לא תחבור לקואליציה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לפיד תקף את נתניהו וטען כי "זו לא תהיה ממשלת אחדות – זו תהיה ממשלת כניעה". לדבריו, "גם אנשים טובים וערכיים מסתובבים בימים אלה ואומרים 'כבר עדיף ממשלת אחדות. שלפיד וגנץ ייכנסו במקום סמוטריץ' ובן גביר ונגמור את זה'".

"מתוך הייאוש הגדול, זה נשמע להם כמו פתרון. אנחנו ניכנס לממשלה, והמהומה המתישה תסתיים סוף סוף", הוסיף לפיד. "ואז מה? כי יום אחרי שהממשלה הזו תוקם אזרחי ישראל יראו שזו לא אחדות, אלא כניעה. הרי זו לא באמת תהיה ממשלת אחדות, אלא עוד ממשלה של נתניהו".

יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התייחס אמש (שני) בריאיון ל-103FM לאפשרות שנתניהו יחליט על הקמת ממשלת אחדות בלעדיו: "אם נתניהו יבוא ויגיד שהוא לא רוצה אותי בגלל שאני רוצה רפורמה משפטית או בגלל שהתעקשתי על עילת הסבירות, כולנו מבינים את המשמעות שמחר עוצמה יהודית לא תקבל 14 מנדטים, אלא 30 מנדטים".

תגיות:יאיר לפידבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה