חם ברשת

הקומיקאי חושף: "אני חולה, יוצא למלחמה של החיים"

גיא הוכמן חשף בפוסט כי אובחן כחולה בסרטן: "זה שוק, הופך ברגע את החיים". לאחרונה דיווח כי אמו שנדרסה יצאה מסכנה: "ברוך השם התייצבה"

  • י"ג אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הקומיקאי גיא הוכמן חשף היום (שני) כי חלה במחלת הסרטן. בפוסט שהעלה לרשתות הוא כתב: "צרות באות בצרורות. ועוד איזה. אני אתחיל מהסוף. גילו לי סרטן". הוא הסביר כי: "זה שוק, זה הופך ברגע את החיים, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים".

"אני נכנס עכשיו לניתוח בהרדמה מלאה", סיפר בהמשך והבהיר: "כמו שאני נוסע לצלם קומדיה במקומות מסוכנים בעולם, אני נכנס עכשיו ליעד המסוכן שנקרא סרטן בתקווה להביא משם הומור, תקווה, אמונה והכי חשוב - ניצחון. זו המציאות, זה המצב, לפחות זה לא האף. תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים, מבטיח לעדכן".

בתחילת החודש הוכמן חשף כי אימו נדרסה על ידי רוכב קורקינט חשמלי. היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ ועברה ניתוחי ראש. "תודה לכל השואלים והדואגים והמתפללים: אמא ברוך השם התייצבה ובהכרה וככל הנראה תצא היום מטיפול נמרץ", כתב אז. הוא סיפר כי "סטודנטית אחת לסיעוד בשם טל, בתזמון אלוקי ירדה למטה בדיוק כשרוכב הקורקינט דרס את אמא על המדרכה מול ביתה".

תגיות:מחלת סרטןגיא הוכמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה