חדשות בעולם

ברגע האחרון: סוכל ניסיון פיגוע נגד בית חב"ד במומבאי

שני אזרחים ממוצא פקיסטני נעצרו לאחר שתכננו להוציא פיגוע גדול בבית חב"ד בימים הקרובים. השניים הודו בחקירתם כי ניסו לתכנן פיגוע. נבדק האם הם שייכים למשמרות המהפכה של איראן

  • י"ג אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פיגוע ענק נגד ישראלים בבית חב"ד במומבאי שבהודו סוכל ברגע האחרון. במסגרת שיתוף פעולה של מערכת הביטחון הישראלית ושירותי הביון של הודו, נעצרו 2 אזרחים ממוצא פקיסטני לאחר שתכננו את הפיגוע, שהיה אמור לצאת לפועל בימים הקרובים. השניים נעצרו כשברשותם ציוד אלקטרוני ומחשבים ובהם תמונות של בית חב"ד.

לפי חדשות 12, השניים הודו בחקירתם וסיפרו כי עברו הכשרה לביצוע הפעולה מחוץ להודו. הם חשודים כי למדו לייצר פצצות ולהשתמש בחומר הנפץ וברחפן שנמצא ברשותם. משטרת הודו מקיימת התייעצות עם גורמים ישראלים. כמו כן, הוחלט לתגבר בימים הקרובים את האבטחה סביב בית חב"ד במומבאי, בעיקר לנוכח תקופת החגים המתקרבת. בנוסף, נבדק חשד כי השניים שייכים למשמרות המהפכה של איראן.
כזכור, לפני כשלושה שבועות אמר שר הביטחון גלנט במסיבת עיתונאים בבאקו, בירת אזרבייג'ן: "למעלה מ-50 ניסיונות פיגוע בוצעו בשנה האחרונה, חלקם הגדול כבר הגיעו לרמת בשלות גבוהה, סוכלו ברגע האחרון. בזכות מערכת הביטחון שלנו, בזכות שיתוף הפעולה הדוק עם מדינות רבות, ובזכות ההבנה כי איראן היא איום עולמי – הכשלנו ניסיונות אלו והצלנו חיי אדם". רק לפני כחודש סוכל ניסיון פיגוע של משמרות המהפכה האיראנית נגד ישראלים בקפריסין, כשבית חב"ד היה אחד המוקדים המרכזיים.

תגיות:מומבאיבית חב"דהודו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה