חדשות בארץ

נס ברחובות: בת 6 חולצה מרכב - לאחר שנרדמה בו ללילה שלם

רחובות: בת שש חולצה בנס והובאה לבית הוריה, לאחר שנשכחה ברכב בו נרדמה למשך הלילה

אא

נס גדול אירע ברחובות לאחר שילדה בת שש שנשכחה ברכב למשך הלילה (ראשון), לאחר שנרדמה בו, חולצה בשלום על ידי מתנדבי ארגון 'ידידים'. 

הדיווח על שכחת הילדה התקבל במוקד בשעה 6:40 בבוקר. אליראן ותארי, מנהל סניף 'ידידים' רחובות שקיבל את הקריאה, סיפר כי הילדה נשכחה ברכב שחונה ברחוב עזרה ברחובות, לאחר שכאמור, נרדמה בו. 

ותארי, יחד עם מתנדב נוסף בשם מלאכי שאער, קפצו למקום הקריאה, וחילצו את הילדה בשלום. לאחר החילוץ סיפר אלירן כי שום דבר לא הכין אותו לקריאה מהסוג הזה. "הבוקר, בעודי מתארגן  לשגרת יומי, נכנסה קריאה בקבוצת החירום על ילדה שנעולה ברכב. יצאתי מיד למקום כשבילי אני בטוח שזו עוד קריאה רגילה על ילדה שננעלה בשגגה, לעיני הוריה. בהגיעי למקום חברתי למלאכי, והבנתי שהסיפור יותר מורכב ונס שהגענו בזמן. 

"מדובר על ילדה כבת שש שנשכחה ברכב למשך כל הלילה, ומהטראומה לא הצליחה לחלץ את עצמה. לאחר החילוץ מלאכי שמשמש גם כחובש חירום, בדק את מצבה ועלה איתה לבית הוריה, שלא הצליחו להוציא הגה מהפה".

ותארי ממשיך ומתאר את הסיטואציה הנוראית שבה מי שמזהה למעשה את הילדה בתוך הרכב הוא עובד עירייה, שמבחין בילדה כשהיא היסטרית בתוך הרכב. "שמח שהגענו בזמן, ולא התעוררנו לאסון", אומר ותארי תוך שהוא מודה לעובד העירייה העירני, ואף קורא להורים לפקוח עשר עיניים אחרי כל יציאה מהבית. "חשוב לשים לב בכל יציאה מהרכב ולוודא שלא נשארו ילדים מאחור. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים בטלפון 1230", הוא חותם. 

תגיות:רחובותרכבנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה